خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران ابنیه فنی زنجان به مطالبات معوقه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۴۵۶

کارگران خطوط ابنیه فنی زنجان به نامشخص بودن وضعیت مطالبات معوقه مزدی و بن ماه رمضان خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در خطوط ابنیه فنی ناحیه ریلی شمال غرب گزارش دادند؛ صبح امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه) کارگران ابنیه فنی ناحیه ریلی زنجان به نامشخص بودن وضعیت مطالبات معوقه خود اعتراض کردند.

کارگران با بیان اینکه ۲۸ روز از آغاز سال می‌گذرد و کارگران ابنیه فنی زنجان که در ناحیه ریلی شمال غرب واقع شده، هنوز دو ماه حقوق پایان سال گذشته خود را دریافت نکرده‌اند، افزودند: کارگران ابنیه فنی همواره مطالبات مزدی و سایر مزایای قانونی خود را با تاخیر دریافت می‌کنند. در حال حاضر شمار زیادی از کارگران به دلیل دریافت نکردن به موقع حقوق در وضعیت معیشتی خوبی به سر نمی‌برند.

طبق اظهارات آن‌ها، جدا از دو ماه حقوق سال گذشته؛ کارگران بن ماه مبارک رمضان و سبد کالای نوروزی خود را طبق بخشانه مدیریت راه‌آهن به کارگران این ناحیه ریلی هنوز دریافت نکرده‌اند.

کارگران اظهار داشتند: در حال حاضر کسی در راه آهن پاسخگوی مطالبات مزدی کارگران ابنیه فنی شمال غرب نیست تا به مشکلاتمان رسیدگی کند.

ناحیه ریلی شمال غرب شامل نواحی قزوین، زنجان و آذربایجان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز