خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره اتحادیه امکان:

خرید و فروش کالاهای ایرانی در تعاونی‌ها در راستای حمایت از کارگران ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۲۲

عضو هیأت مدیره اتحادیه امکان دفاع از تعاونی‌های مصرف کارگری را یکی از راهکارهای موثر برای کاهش هزینه‌های مستمر زندگی کارگران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا ؛کریم صادق زاده تبریزی که در نشست با مدیران عامل تعاونی های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی که با حضور علیرضا محمودی (مدیرعامل اتحادیه امکان) و مدیریت شرکت لوازم خانگی «دونار»برگزار شد، اظهار داشت: تعاونی های مصرف با شفافیت در عملکرد، بستری مناسب برای مقابله در هرج و مرج توزیع هستند و در سال های اخیر که اقتصاد کشور با مشکل روبرو بوده تعاونی ها بازوان خوب دولت وهمراهان مناسبی برای مردم بوده اند واکنون دولت توجه ویژه ای به بخش تعاون دارد که در آذربایجان شرقی این موضوع به خوبی از سوی استاندار محترم پیگیری می شود .

وی از اتحادیه امکان به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های توزیع کالا با دارا بودن بسترهای لازم یاد کرد و گفت: اتحادیه امکان با زمینه برخورداری ارتباط مستقیم با مراکز اقتصادی و خرید سال گذشته توانسته با تلاشی همه جانبه نه تنها از بحران ها سربلند بیرون آید بلکه در تامین نیاز های کارگران نیز گام های موفقی را بر دارد.

 صادق زاده شعار اصلی اتحادیه امکان خدمت بی منت و صادقانه به کارگران صدیق و شریف کشور عنوان کرد و گفت:با توجه به شعار سال اتحادیه امکان برای حرکت به سمت کالای ایرانی برنامه ریزی کرده و در کنار آن عرضه تنوع محصولات برای جذب انبوه خریداران را در دستور قرار داده که تعاونی های مصرف کارگری نیز باید به راهبردها توجه داشته باشند .

وی در ادامه به بازدید مدیرعامل اتحادیه امکان از شرکت های تعاونی مصرف کارگران تراکتورسازی وکارگران صنوف تبریز از تعاونی های مصرف کارگری موفق و پیشروی استان آذربایجان شرقی گفت: در استان آذربایجان شرقی 29 تعاونی مصرف کارگری فعال هستند که در شرکت مجامع و جلسات و همچنین در خرید از اتحادیه امکان همکاری خوبی دارند.

 وی در ادامه سخنان خود در حمایت از تولیدات داخلی گفت :همه بایستی همت کنیم تا کالاهای با کیفیت ایرانی همچون تولیدات لوازم خانگی دونار که در نوع خود بی نظیر و این شرکت افتخار آذربایجان است حتما در تعاونیها در جهت حمایت از کارگران و تولیدات ملی ؛کالاهای تولیدی را به فروش برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز