خبرگزاری کار ایران

بیانیه یک تشکل عالی کارکنان مخابرات/ به وعده‌هایی که به شاغلان و بازنشستگان دادند، عمل نشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۲۲

شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران در بیانیه‌ای به عدم تحقق وعده‌ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران در بیانیه‌ای به شرایط شغلی پرسنل اعتراض کردند.

در این بیانیه آمده است در حالی به پایان سال ۱۴۰۱ نزدیک می‌شویم که شاهد افول شرکت هستیم سازمانی که روزگاری نه چندان دور محور ارتباطات کشور بود و خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی را افتخار خود می‌دانست و توسعه و بالندگی خود را ابزار ادای دین به مردم و نظام اسلامی تلقی می‌کرد و در این راه همه توان خود را به کار بسته بود و از سرمایه‌های انسانی و مادی خود به احسن وجه استفاده می‌کرد. امروز به نظر می‌رسد عرصه رقابت را به گروه رقیبان غیرقابل مقایسه واگذارده و همه توان و همت مدیران سیاستگزار و اجرایی آن به جای حفظ و گسترش قدرت فنی و عملیاتی برای توسعه بازار صرف تقابل با سرمایه انسانی به بهانه کاهش هزینه و حراج دارائی‌ها به بهانه تبدیل به احسن گردیده است. این در حالی است که از بدیهی‌ترین اصول کسب و کار، تولید ارزش از طریق بکارگیری سرمایه است.

در ادامه آمده است: روزی بهانه کمبود تعرفه توجیه‌گر کاستی‌ها می‌شود و روزی دیگر هزینه کارکنان، اما هیچکس نمی‌گوید چرا از همین سرمایه بخوبی استفاه نمی‌شود؛ سهم بازار به دیگران واگذار می‌شود حتی وقتی که با همت کارکنان و تشکلهای شرکت، اقدام ارفاقی اصلاح تعرفه صورت می‌گیرد نیز هیچ تحولی ظاهر نمی‌شود.

این تشکل عالی در ادامه‌ی بیانیه یک انتقاد جدی وارد کرده است «علیرغم افزایش بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومانی درآمد عملیاتی شرکت در طول شش ماه گذشته، به وعده‌های داده شده به کارکنان و بازنشستگان و تمکین کامل به قانون و آئین نامه استخدامی و پرسنلی عمل نشده است» و در پایان خواستار پایبندی شرکت مخابرات به توافق هفدهم آذرماه ۹۸ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز