خبرگزاری کار ایران

بازهم خطر از بیخ گوش کارگران تصفیه روغن شیراز گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۹۳۸

منابع کارگری می‌گویند حادثه آتش سوزی عصر روز جمعه «کارخانه تصفیه روغن سوخته شهرک صنعتی شیراز» تلفات جانی به همراه نداشت و در جریان این آتش‌سوزی؛ بار دیگر خطر از بیخ گوش کارگران گذشت.

براساس اطلاعاتی که از سوی منابع کارگری شاغل در شهرک صنعتی شیراز در اختیار ایلنا قرار گرفته است، حادثه آتش سوزی «کارخانه تصفیه روغن سوخته شهرک صنعتی شیراز» حوالی ساعت ۱۶ روز جمعه آغاز و با اقدام به موقع تیم‌های امداد و نجات پس از چندین ساعت تلاش مهار شده است.

گفته می‌شود این اتفاق در زمان فعالیت کارگران درحالی صورت گرفته است که پیش از این نیز این کارخانه چندین بار دیگر دچار آتش‌سوزی شده بود.

به گفته کارگران؛ هرچند تا پیش از اتمام تحقیقات کارشناسی نمی‌توان در مورد چرایی این ماجرا اظهارنظر قطعی کرد اما بر اساس گزارش اولیه امدادگران، آتش سوزی از برج تقطیر آغاز و به دلیل روغن‌های جاری در کف کارخانه و مخازن تصفیه روغن به سرعت گسترش یافته است.

در واحد‌های تصفیه روغن از مخازن بزرگ و کوچک وتجهیزات زیادی به منظور گام‌زدایی، خنثی‌سازی اسید چرب آزاد، رنگ بری و بو گیری روغن استفاده می‌شود.

طبق گفته منابع کارگری در شهرک صنعتی شیراز؛ در پی این حادثه تمامی کارگران شاغل در این مجتمع تصفیه روغن  موقتا بیکار شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز