خبرگزاری کار ایران

نیروی مخابرات اصفهان خبر دادند:

حذف اثرانگشت بیش از هزار نیروی مخابرات اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۰۸۳

نیروی مخابرات اصفهان می‌گویند: اواخر هفته‌ی گذشته اثرانگشت نیروهای پیمانکاری مخابرات اصفهان حذف شد و بعد از پایان کار زمانی که برای ثبت انگشت رفتیم خبری از نام‌مان در دستگاه حضور و غیاب نبود.

نیروهای مخابرات اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، از دستور مدیرعامل مخابرات اصفهان برای حذف اثر انگشتِ بیش از هزار نیروی مخابرات خبر دادند. 

این نیروها می‎گویند: اواخر هفته‌ی گذشته اثرانگشت نیروهای پیمانکاری مخابرات اصفهان حذف شد و بعد از پایان کار زمانی که برای ثبت انگشت رفتیم خبری از نام‌مان در دستگاه حضور و غیاب نبود. 

این نیروهای پیمانکاری که هفته‌ی گذشته از تمایل شرکت مخابرات برای روی کار آوردنِ پیمانکاران محلی خبر داده بودند، می‌گویند: یک قرارداد مقابل ما گذاشتند که این قرارداد نه مدرک تحصیلی دارد، نه عنوان شغلی و نه گروه طبقه‌بندی مشاغل؛ فقط اسم و کد ملیِ پرسنل را در آن نوشته‌اند و از ما می‌خواهند آن را امضا کنیم. 

آن‌ها می‌گویند: مقاومت در برابر امضای این قرارداد، سبب حذف اثرانگشت بیش از هزار نیروی مخابرات شده است. درحالیکه بسیاری از نیروها سابقه‌ی کار بالای بیست سال دارند. 

این نیروها با بیان اینکه شرکت مخابرات به دنبال حذف دو شرکت شسکام و خدمات اول است، می‌گویند: برای رسیدن به مطالباتمان، از جمله اجرای طبقه‌بندی مشاغل در مخابرات، تلاش بسیاری کردیم و در نهایت یک طرح طبقه‌بندی ناقص اجرا شد. با این قرارداد، اجرای همین طرح طبقه‌‎بندی ناقص هم کنار گذاشته می‌شود. 

آن‌ها می‌گویند: معلوم نیست شرکت مخابرات با چه توجیهی می‌خواهد نیروی با سابقه‌ی بالای بیست سال را از کار بیکار کند! ما به این وضعیت اعتراض می‌کنیم. 

به گفته‌ی نیروهای پیمانکاری مخابرات؛ شرکتهای شسکام و خدمات اول به نیروهایشان بدهکار هستند و با تغییر شرکت، پیگیری مطالبات عملا غیرممکن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز