خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد:

معافیت بیمه‌ای کارفرمایی در سال ۱۴۰۱ با اجرای طرح کارورزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۷۸۰

حسینی نیا گفت: کلیه کارفرمایان درصورت به کارگیری و جذب مستقیم دانش آموخته دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر، می‌توانند از مزایای پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به صورت کامل توسط دولت به مدت دو سال، بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای، غلامحسین حسینی نیا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، از اجرای طرح معافیت بیمه‌ای کارفرمایی در سال جاری با اجرای طرح کارورزی خبر داد. 

وی گفت: هدف از طراحی این سامانه اجرای دوره کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌باشد. 

وی ابراز داشت: طرح کارورزی امکان و فرصتی برای آشنایی فارغ التحصیلان دانشگاهی با محیط کار محسوب می‌شود که نه تنها باعث افزایش قابلیت‌های آنان برای اشتغال در آینده می‌شود بلکه به کارورزان قدرت انتخاب بیشتری در انجام وظایف ارائه شده می‌دهد. 

وی افزود: کلیه کارفرمایان درصورت به کارگیری و جذب مستقیم دانش آموخته دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر، می‌توانند از مزایای پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به صورت کامل توسط دولت به مدت دو سال، بهره‌مند شوند. 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان داشت: طول دوره کارورزی حداقل ۴ ماه و حداکثر ۶ ماه برای هر کارورز متناسب با ظرفیت بنگاه واستانداردهای آموزشی مهارت تعیین می‌گردد. 

متقاضیان به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه به سامانه ملی کارورزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://karvarzi.mcls.gov.ir/ مراجعه نمائید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز