خبرگزاری کار ایران

چرا حقوق کارکنان مخابرات پرداخت نشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۲۲۷

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات قم از عدم پرداخت حقوق مرداد انتقاد کرد.

میثم باقری (رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات استان قم) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، به مشکلات دستمزدی کارکنان شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: امروز  هشتم شهریور است اما شرکت مخابرات ایران هنوز حقوق مرداد ماه پرسنل رسمی خود را پرداخت نکرده است. بدیهی‌ست پرداخت نامنظم حقوق و دستمزد کارکنان مخابرات ایران، موجب ایجاد نارضایتی و کاهش بهره‌وری کارکنان  شده و در نتیجه تاثیر منفی بر خدمت‌رسانی این شرکت در سراسر کشور دارد.

باقری افزود: پرداخت نامنظم  حقوق کارکنان مخابرات، نه تنها موجب نگرانی کارکنان بواسطه عدم پرداخت اقساط، اجاره خانه، چک‌ها و سایر موارد شده بلکه با افزایش قیمتها و کوچک شدن سفره، کارکنان مخابرات را در این شرایط اقتصادی، دچار بحران جدی کرده است. با وجود گذشت ۵ ماه از سال جدید و گذشتن از هفته اول شهریور، هیچ پرداختی به کارکنان مخابرات بابت احکام سال جدید انجام نشده است و از سوی مسئولان امر نیز هیچ توضیحی در این باره به کارکنان داده  نشده است.

وی با اشاره به باورپذیری نبود نقدینگی در شرکت مخابرات  برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، می‌گوید: انتظار داریم با تامین نقدینگی مورد نیاز، حقوق پرسنل به موقع پرداخت شود؛ صدها نفر ماه‌هاست در انتظار پرداخت براساس احکام جدید هستند.

در عین حال، کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور نیز از عدم پرداخت حقوق مردادماه انتقاد کردند و گفتند: امیدواریم پرداخت‌ها هرچه زودتر منظم شود و از این حالت نگرانی خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز