خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت:

هدف توسعه سرمایه‌گذاری‌ها افزایش خدمات‌رسانی به بازنشستگان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۹۰۵

رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به برخی از اقدامات انجام‌شده و افق‌های پیش‌روی برای توسعه خدمات و سرمایه‌گذاری‌ها، تاکید کرد: توسعه سرمایه‌گذاری‌ها، مهم‌ترین زیرساخت برای افزایش خدمات به بازنشستگان و خانواده‌های آنهاست.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین بیات در آغاز نشست هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در سخنانی به مناسبت روز خانواده و بازنشستگان گفت: صندوق نفت و صنعت نفت مفتخر هستند که می‌توانند خدماتی برای بازنشستگان و خانواده آنها ارائه دهند. 

به گفته رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در یکسال گذشته متناسب‌سازی مستمری مربوط به سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در دو مرحله اجرایی شد. عمده مبالغ پرداختی مربوطه، از محل سود شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌ها تأمین شد. 

وی ادامه داد: کارکنان صنعت نفت در فرایند توسعه و آبادانی کشور همانند دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس، سازندگی، گذر از تحریم‌ها و مقاومت، همواره در صف اول جبهه انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و خواهند داشت. 

بیات با بیان اینکه اکنون جمع زیادی از این عزیزان در مقام پیشکسوتان این صنعت تجربیات ارزشمندی کسب کرده‌اند که این تجربیات می‌تواند راهگشای خیلی از مسائل باشد، اظهار داشت: رشادت‌ها و خلاقیت‌های این عزیزان در گذر از مقاطع تاریخی یادشده، ریشه در پرورش و آموزش ارزش‌های دینی و ملی خانواده‌ها به‌عنوان کانون تربیت سرمایه‌های انسانی دارد. از این رو، به شایستگی روز سوم مرداد ماه (۲۵ ذی‌الحجه) در تقویم کشورمان با توجه به نزول آیه مبارکه «هَلْ أَتَی…»، روز خانواده و بازنشستگان نام‌گذاری شده است. 

وی با بیان اینکه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حدود یکسال گذشته خدمات متنوعی را به بازنشستگان ارائه داده است، تصریح کرد: خدماتی مانند متناسب‌سازی مستمری و مقرری سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، بازگشایی تسهیلات وام مسکن، افزایش وام‌های قرض‌الحسنه، اهتمام جدی برای مسائل درمانی و برخی امور خدماتی مشخص، بهبودهای یادشده با توجه به چارچوب قوانین موجود صورت گرفته اما با حداکثر شتاب ممکن انجام وظیفه شده است. 

رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز به‌اتفاق همکاران متخصص در حوزه فنی و اقتصادی، برنامه‌های شورای عالی پروژه‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم و پیگیری شده است که در افق ۱۴۰۲ و ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری از طرح‌هایی با سوددهی بالا برای گروه اقتصادی صندوق‌ها باشیم؛ منافع سرمایه‌گذاری، زیرساخت توسعه خدمات برای بازنشستگان گرانقدر و خانواده‌های آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز