خبرگزاری کار ایران

نگرانی مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی از آینده شغلی خود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۷۳

جمعی از مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی به مبهم بودن وضعیت شغلی خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز سه‌شنبه، ۳۰ فرودین ماه، تعدادی از مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی مقابل ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاضر شده و به مبهم بودن وضعیت شغلی خود اعتراض کردند. 

مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: علی رغم تغییر دولت و وعده‌هایی که وزارت کار بابت استیلای آیین‌نامه و بهبود شرایط کسب و کار به مشاورین حفاظت فنی و خدمات ایمنی داده بود، پس از گذشت حدود یک سال از اسقرار دولت جدید همچنان رویه‌ی قبلی ادامه دارد. 

به گفته‌ی مشاوران فنی و خدمات ایمنی؛ پس از پیگیری‌های مستمر و جلسات متعدد با مسئولین و معاون محترم روابط کار هیچ اتفاق خاصی برای ادامه فعالیت مشاوران رخ نداده است و پروانه‌ی فعالیت این نیروها تا بعد از خرداد ماه دیگر تمدید نخواهد شد. 

آنها می‌گویند: هیچ آینده روشنی برای اشتغال خود نمی‌توانیم متصور شویم. 

در جریان تجمع مشاورین حفاظت فنی و خدمات ایمنی، سید مصطفی بابایی (نماینده این گروه) با علی حسین رعیتی‌فرد (معاون روابط کار) و آرش گودرزی (معاون مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار) دیدار کرد. 

به گفته‌ی بابایی؛ در این جلسه مقرر شد مطالبات و پیشنهادات مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی بررسی شود و راه‌حلی برای اجرای این پیشنهادات و ادامه‌ی فعالیت‌ها مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی تعیین شود. 

از قرار معلوم صبح امروز همچنین جمعی از کارکنان وزارت کار در اعتراض به کاهش حقوق خود، در داخل محوطه‌ی این وزارتخانه تجمع کردند. این نیروها خواستار افزایش حقوق خود بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز