خبرگزاری کار ایران

کارگران کاغذسازی پارس در انتظار تحقق وعده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۸۷

کارگران کارخانه کاغذسازی پارس می‌گویند: امیدواریم آقایان مسئول مطالبات کارگران کاغذسازی پارس را جدی بگیرند. ما منتظر تحقق وعده‌ها و تغییر اوضاع هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از اعتراضات مکرر کارگران کاغذسازی پارس در شهرستان شوش استان خوزستان، گروهی از کارگران این کارخانه مهمترین مشکلات خود را با رئیس اداره کار، امام جمعه و فرمانداری شهرستان شوش در میان گذاشتند.

یکی از کارگران این کارخانه در ارتباط با دیدار اخیر همکارانش با برخی مسئولان و دغدغه‌هایی که از جانب کارگران مطرح شده است، گفت: دیدار کارگران این واحد تولیدی با برخی مسئولان مربوطه شهرستانی، دیدار خوبی بود البته منوط به اینکه مطالبات کارگران را دنبال کنند و به وعده‌هایی که دادند، عمل نمایند. چندین نفر از آقایان مسئول تاکنون دغدغه‌های کارگران را در مورد وضعیت کارخانه و مطالباتمان را شنیده‌اند و قول پیگیری دادند.

این کارگر کاغذسازی پارس با بیان اینکه خواسته اصلی او و همکارانش تغییر قرارداد کار با حذف شرکت‌های پیمانکاری است، افزود: بازنگری در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، افزایش تعداد شیفت‌های کاری و حذف کار ۱۲ ساعتی پرفشار و پرداخت هزینه بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور کارگران مشمول از مطالبات دیگر کارگران کاغذسازی پارس است.

او در پایان اظهار داشت: کارگران کاغذسازی پارس منتظر تحقق وعده‌های مسئولانی هستند که در جلسه دیدار با کارگران کاغذسازی قول برطرف کردن مشکلات آن‌ها را دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز