خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران پروژه تجاری فرمانیه به پرداخت نشدن معوقه‌ها در روزهای پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۰۷۵

کارگر ان روزمزد پروژه‌ی تجاری چند منظوره‌ی فرمانیه‌ی تهران، امروز (یکشنبه/۲۲ اسفند) در محل ساخت پروژه تجمع کردند و از سرمایه‌گذاران خواستند که معوقات آن‌ها را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران روزمزد پروژه‌ی تجاری چند منظوره‌ی فرمانیه‌ی تهران، که تعداد آن‌ها بسته به عملیات ساختمانی متفاوت است و از سال ۹۵ وارد این پروژه شده‌اند، به پرداخت نشدن طلب‌های ماه‌های اخیر خود اعتراض دارند. 

در تجمع امروز حدود ۸۰ کارگر حضور داشتند؛ چراکه تعداد زیادی از کارگران به شهرستان‌های محل زندگی خود رفته‌اند. این کارگران به عنوان داربست‌بند، جوشکار، نظافت‌چی و… در این پروژه مشغول به کار هستند. 

کارگران معترض می‌گویند که به دلیل نزدیک شدن به ایام نوروز و تعطیلی کارگاه در محل کار حضور ندارند و سرمایه‌گذاران پروژه هم پاسخگوی آن‌ها نبوده‌اند. 

به گفته تجمع‌کنندگان بانک آینده به عنوان سرمایه‌گذار بالادستی این پروژه عظیم را با همکاری شرکت‌های دیگر می‌سازد اما مدیران این بانک خود را مسئول مستقیم پاسخگویی به کارگران نمی‌دانند. 

کارگران پیش از این مقابل دفتر مرکزی بانک آینده جمع شده بودند تا با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز دستمزدهای خود را دریافت کنند. با این حال بانک خود را مسئول مستقیم پاسخگویی نمی‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز