خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری کوت عبدالله: تاوان کمبود بودجه‌ی شهرداری را کارگران نباید بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۲۳

کارگران شهرداری کوت عبدالله می‌گویند: هر کارگری کار می‌کند تا حقوق بگیرد، ما کار می‌کنیم اما نه حقوق‌مان را کامل می‌دهند و نه حق بیمه‌ی ما را کامل پرداخت می‌کنند.

کارگران شهرداری کوت عبدالله در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع مقابل استانداری خوزستان در اعتراض به‌ عدم پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند. 

آنها می‌گویند: حدود ده روز است که دست از کار کشیده‌ایم. مسئولان کارون جواب ما را نمی‌دهند و ما در این ده روز برای اعتراض به اهواز رفتیم. از فرماندار و استاندار اهواز می‌خواهیم مشکل ما را حل کنند. 

کارگران با انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای شهر کوت عبدالله گفتند: اگر شهرداری و شورای شهر نمی‌توانند بر عملکرد پیمانکار نظارت کنند و حق و حقوق ما را از آن‌ها بگیرند، پیمانکاران را حذف کنند. 

آن‌ها گفتند: تاوانِ کمبود بودجه‌ی شهرداری را کارگران نباید بدهند. هر کارگری کار می‌کند تا حقوق بگیرد، ما کار می‌کنیم اما نه حقوق‌مان را کامل می‌دهند و نه حق بیمه‌ی ما را کامل پرداخت می‌کنند. 

به گفته‌ی آنها؛ مسئولین هیچ اقدامی برای کارگران انجام نمی‌دهند. 

گفتنی است؛ کارگران شهرداری کوت عبدالله حقوق برج‌های ۹و۱۰ و ۱۱ را دریافت نکرده‌اند و حق بیمه‌ی آن‌ها نیز برای چند ماه ناقص رد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز