خبرگزاری کار ایران

تبدیل شهرک صنعتی بهشهر به قبرستان آهن‌آلات

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۲۱۳

اوضاع بد اقتصادی و تحریم‌ها شهرک‌های صنعتی استان مازندران، به خصوص شهرک صنعتی بهشهر را به قبرستان ماشین‌آلات و آهن‌آلات تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیدعلی ناظری (نماینده تشکل‌های کارگری در استان مازندران) با اشاره به وضعیتِ بد شهرک‌های صنعتی استان مازندران گفت: متاسفانه به دلیل اوضاع بد اقتصادی و تحریم‌ها با کمبود مواد اولیه مواجه هستیم و همین موضوع باعث شده شهرک‌های صنعتی استان مازندران، به خصوص شهرک صنعتی بهشهر، امروز به قبرستان ماشین‌آلات و آهن‌آلات تبدیل شود. 

وی ادامه داد: متاسفانه خیلی از کارخانه‌های این شهرک صنعتی تعطیل شده‌اند و امروز تنها حدود ۴۰ درصد از این کارخانه‌ها فعال هستند و ۶۰درصد کارخانه‌های دیگر همچون قبل نمی‌توانند به کار خود ادامه بدهند. 

ناظری بیان کرد: نداشتنِ مواد اولیه و بدهی به بانک‌ها باعث شده سرمایه‌گذاران انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری نداشته باشند. آن‌ها سرمایه‌ی خود را وارد بازاری که ریسک بالایی در آن وجود دارد، نمی‌کنند. این موضوع باعث شده بیکاری در استان مازندران افزایش پیدا کند. 

نماینده تشکل‌های کارگری در استان مازندران اظهار امیدواری کرد تا دولت و مجلس اقدامی در این زمینه انجام دهند و کمک کنند تا چرخ این کارخانه‌ها دوباره بچرخد تا بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری جوانان حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز