خبرگزاری کار ایران

جهانی اعلام کرد؛

صدور مجوز رسمی برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۴۹

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مجوز برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان این سازمان برای نخستین بار صادر شد، گفت: با پیگیری‌های انجام‌ شده از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و انجام مراحل قانونی این مجوز تصویب و صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در راستای گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی، مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی 25 و 26 آبان سالجاری در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: دریافت مجوز برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان، این دوره از مسابقات را نسبت به دوره‌های پیشین متمایز می‌کند.  

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات، تقویت و توسعه فضای دینی و آشنایی بیشتر کارکنان با مباحث و آموزهای قرآنی است، اضافه کرد: مجوز برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سطح سراسری دستگاهی برای نخستین بار از سوی دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران و رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طی یک دوره صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآن و عترت و مسابقات فرهنگی جزء برنامه‌های اصلی در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی است.

جهانی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار و 500 نفر از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور در 4 رشته حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در مرحله مقدماتی در دو بخش بیمه‌ای و درمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم فعالیت‌های قرآنی را توسعه دهیم، می‌توانیم از تمامی ظرفیت‌های موجود در این بخش بهره برداری کرده تا جامعه سالم‌تر و پیشرفته‌تری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ قرآنی یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: با توجه به روند واکسیناسیون و با حفظ و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و به منظور افزایش کیفیت، بیست وسومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

جهانی با اشاره به اینکه مرحله نهایی این دوره از مسابقات با حضور بیش از 230 نفر برگزیده استان‌ها، در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم، به میزبانی استان خراسان رضوی، شهر مشهد مقدس در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) در دی ماه 1400 برگزار خواهد شد، افزود: داوران این دوره از مسابقات از سوی دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران و رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف امور خیریه معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز