خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۲۸۹ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از اشتراک رایگان گاز بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۷۱۲

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از بهره مند شدن ۲۸۹ مددجوی کمیته امداد استان از اشتراک گاز رایگان خبرداد.

جهانبخش سلیمیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در سال جاری ۴۳۲ اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و ایثارگران و اماکن دارای شرایط واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد ۲۸۹ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۸۴ مورد به مددجویان بهزیستی، ۲۱ مورد به خانواده شهدا، ۲۴ مورد به جانبازان و ۱۴ مورد هم به سایر افراد دارای شرایط واگذار شده است.

سلیمیان با اشاره به اینکه متقاضیان دارای شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک بار از پرداخت حق انشعاب معاف  می باشند بیان کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: افراد زیر پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته هم ۶۵۰ اشتراک رایگان به مددجویان واگذار شده و این اقدام برای محرومیت زدایی و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت همچنان در دستور کار گاز استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز