خبرگزاری کار ایران

اوج بدشانسی برای استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۲۰

بدترین فرعه به استقلال تهران تعلق پیدا کرده است. آبی‌ها با احتساب بازی عقب‌افتاده‌شان، پنج سفر برون‌شهری دارند که از این تعداد، چهار مسافرت به مناطق گرمسیری است.

به گزارش ایلنا، از زمان راه‌اندازی لیگ برتر هیچ سالی نبوده که در تابستان و اوج گرما شاهد برگزاری مسابقات رسمی باشیم، اما امسال کرونا همه چیز را کن‌فیکون کرده است. قرار شده ادامه دیدارهای لیگ نوزدهم از اوایل تیرماه آغاز شود و قاعدتا این بازی‌ها تا میانه‌های مرداد به طول خواهد انجامید؛ این یعنی گرم‌ترین روزهای سال. با توجه به تغییراتی که در تقویم مسابقات ایجاد شده، الان بازی‌های باقی‌مانده تیم‌های مدعی از نظر آب و هوایی هم اهمیت مضاعفی پیدا کرده؛ از این نظر که هر تیم چند بازی بیرون از خانه دارد و چند بار باید به مناطق گرمسیری سفر کند.

وقتی مسابقات 9 هفته پایانی را مرور می‌کنیم، در می‌یابیم بدترین فرعه به استقلال تهران تعلق پیدا کرده است. آبی‌ها با احتساب بازی عقب‌افتاده‌شان، پنج سفر برون‌شهری دارند که از این تعداد، چهار مسافرت به مناطق گرمسیری است. شاگردان فرهاد مجیدی ابتدا باید با فولاد در اهواز پیکار کنند، سپس در استان بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم بروند، در ادامه با نفت در آبادان دوئل کنند و آخرین بازی بیرون از خانه آنها هم با شاهین در بوشهر خواهد بود. تنها سفر استقلال به مناطق غیرگرمسیری، حضور در مشهد برای بازی با شهرخودرو است.

در عوض اما پرسپولیس که فاصله امتیازی خوبی ایجاد کرده و مسابقاتش هم روی کاغذ آسان‌تر از سایر مدعیان است، از این نظر نیز با خوش‌اقبالی نسبی مواجه شده است. سرخپوشان در ادامه مسابقات چهار بازی بیرون از خانه دارند که از این بین فقط دیدار با نفت مسجدسلیمان در هوای بسیار گرم برگزار خواهد شد. البته بازی با گل‌گهر در سیرجان هم شرایط نسبتا سختی دارد، اما دو بازی بیرون از خانه دیگر پرسپولیس برابر ماشین‌سازی و نساجی قائم‌شهر در وضعیت مطلوب‌تری برگزار خواهد شد.

همچنین فراموش نکنیم بازی با گل‌گهر در هفته بیست‌ونهم ممکن است در شرایطی برگزار شود که قبلش قهرمانی سرخپوشان قطعی شده باشد.  در این صورت این بازی برای تیم گل‌محمدی فاقد حساسیت خواهد بود. بهترین قرعه دمایی اما برای سپاهان است که از مجموع چهار سفرش، سه مسافرت به تهران و دیگری به تبریز خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز