خبرگزاری کار ایران

مصاحبه تند مدیر سپاهان علیه پرسپولیسی‌ها؛

بیانیه نوشتن را خیلی بهتر از آن‌ها بلدیم/ در صداقت و عدالت قعرنشین هستید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۶۹۵

فتاحی مدیر تیم سپاهان می‌گوید: تعمیم رفتار یک هوادار‌ به کل هواداران سپاهان، کاری ناشایست و محکوم‌است.

به گزارش ایلنا، پس از واکنش های متعدد به حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان و توهین هوادار سپاهان به زنان پرسپولیسی حاضر در استادیوم، رضا فتاحی مدیر تیم سپاهان نیز پس از سه روز در مصاحبه ای به این اتفاقات واکنش نشان داده است.

فتاحی ضمن اینکه توهین هوادار سپاهان را یک موضوع شخصی می‌داندف معتقد است توهین هواداران پرسپولیسی بیش‌تر بوده اما به آن پرداخته نشده است.

بخشی از صحبت های فتاحی در این باره را می‌خوانید:

در ابتدا بابت ویدئویی که از یک هوادار سپاهان منتشر شده، عذرخواهی می‌کنم. البته این هوادار نسبت به گفته‌هایش پشیمان بوده و به صورت رسمی عذرخواهی کرده و باشگاه نیز در این زمینه برخورد لازم را صورت داده و پیگیری‌های مختلف را انجام داده است. 

 متأسفانه از لحظاتی پس از بازی با پرسپولیس بود که رسانه‌های رنگی و به اصطلاح حرفه‌ای که تیم محبوبشان نتوانسته بود در زمین حرفی برای گفتن داشته باشد، دست به ایجاد یک هجمه رسانه‌ای علیه سپاهان کردند و این موضوع بسیار سنگین و هدفمند بود. 

 متأسفانه این افراد غرض‌ورز، پس از این اتفاق دست به انتشار یک ویدیو کردند و علیه تیم سپاهان جوسازی‌های رسانه‌ای خود را شروع کردند. این در حالی است که فحاشی‌های مکرر علیه تمامی ارکان تیم فوتبال و باشگاه سپاهان پیش از شروع مسابقه توسط هواداران پرسپولیس آغاز شد و تا همین الان در صفحات مجازی ادامه دارد.

هرچند که هرگونه رفتار ناشایست از سوی هرکس محکوم می‌شود اما بدون شک بازنشر و انتشار این سخنان یک رفتار غیراخلاقی از رسانه است. هواداران همه تیم‌های دنیا ممکن است به صورت انفرادی تحلیل و نگرشی از یک موضوع داشته باشند که اصلاً اخلاقی و حرفه‌ای نباشد اما هیچ رسانه‌ای حق ندارد با انتشار هدفمند موضوعات، به این فضا دامن بزند و پس از آن، رفتار را به یک گروه یا یک شهر نسبت دهد. 

هواداران تیم پرسپولیس الفاظ رکیک و خجالت‌آوری را علیه امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان انجام دادند و به صورت مداوم ویدیوی این فحاشی‌ها را در فضای مجازی وایرال می‌کنند. آنها همچنین علیه سایر بازیکنان سپاهان نیز فحاشی‌های سنگینی صورت دادند و متأسفانه این موضوع در شبکه‌های مجازی امروز در حال انتشار است. 

پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

سال‌ها هوادار سپاهان را در تهران مورد انواع و اقسام آزار قرار دادند، انواع و اقسام الفاظ رکیک را علیه سپاهان استفاده کردند و هیچ برخوردی با آن‌ها نشد؛ مسلم است که اکنون دست پیش را می‌گیرند، رفتار هواداران خود را فراموش کرده و به دنبال ماهی در آب گل‌آلود می‌گردند.

بیانیه نوشتن را خیلی بهتر از آن‌ها بلدیم اما دوست نداشتیم در آتش ایجاد شده توسط هواداران پرسپولیس بدمیم بلکه می‌خواستیم یک بار برای همیشه از تکرار این رفتارهای ناشایست جلوگیری کنیم وگرنه فیلم‌های متعدد فحاشی ناموسی علیه هواداران سپاهان توسط پرسپولیسی‌ها در معرض دید همه جامعه فوتبال است.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

تیمی که خود را مدعی قهرمانی می‌داند، در بسیاری از جنبه‌ها از جمله عدالت، صداقت و احترام به مردم قعرنشین است و می‌خواهد با مسموم کردن فضا به اهداف پوشالی خود که سال‌هاست برای دستیابی به آن تلاش می‌کند، نزدیک شود.

هیچ کس نیست که فحاشی سنگین و طولانی هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان سپاهان را ندیده و نشنیده باشد؛ مطمئنم نهادهای نظارتی نیز این موضوع را زیر نظر گرفته‌اند ‌ درخواست من برخورد جدی، قاطع و فوری با این تخلف آشکار و هتک حرمت سنگین است.

با اشاره به جنگ نابرابر رسانه‌ای علیه تیم سپاهان: چند سال پیش یکی از بزرگان فوتبال گفت با تفنگ بادی نمی‌شود به جنگ ژ۳ رفت؛ حالا ماجرای ما حملات سنگین رسانه‌ای سپاهان است که متأسفانه هیچ کس در این بین از حق سپاهان حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز