خبرگزاری کار ایران

تایم لاین نقل و انتقالات زمستانی آبی‌ها

یک ماه و 2 روز انتظار برای اولین خرید استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۹۸

این روزها صحبت از اضافه شدن یک خرید جدید خارجی به استقلال است

به گزارش ایلنا،این روزها صحبت از اضافه شدن یک خرید جدید خارجی به استقلال است تا احتمالا آبی‌پوشان با 5 خرید جدید و اضافه شدن 2 بازیکن مصدومی که نیم فصل اول را از دست داده بودند و از آن طرف 3 خروجی پرونده نقل و انتقالات نیم فصل یا همان خریدهای زمستانی‌اش را می‌بندد. حالا باید منظر بود تا آخرین خرید آبی‌ها توافق کند و به تهران بیاید. گفته می‌شود احتمالا بازیکن مورد نظر تا آخرهفته با آبی‌ها به توافق می‌رسد.  

25 آذر

استقلال نقل و انتقالات زمستانی را با 2 خروجی شروع کرد. در تاریخ 25 آذر الحاجی گرو و مارکوس نومایر در یک روز قراردادشان را توافقی با استقلال فسخ کردند و رفتند. هافبک 32 ساله آلمانی چند روز بعد یعنی 11دی در اروپا برای خودش تیم پیدا کرد و به تیم آرائو در لیگ سوییس پیوست. اما مهاجم 25 ساله نیجریه‌ای با گذشت 45 روز از جدایی‌اش هنوز تیم جدیدی برای خودش پیدا نکرده و همچنان بدون تیم است!

27 دی

اگرداریوش شجاعیان و محسن کریمی را که با توجه به برطرف شدن مصدومیت‌شان اتوماتیک وار در لیست نیم فصل دوم استقلال قرار گرفتند را فاکتور بگیریم، اولین خریدهای استقلال 27 دی با این تیم قراردا بستند. زکریا مرادی و معراج پورتقی مهاجمان تیم امید استقلال بعد از درخشش در تیم‌های پایه با بستن قرارداد به عنوان خرید های جدید وارد تیم اصلی یا همان بزرگسالان شدند.

6 بهمن

سومین خرید و پنجمین بازیکن تازه اضافه شده استقلال شنبه 6 بهمن به این تیم آمد. اسماعیل گونکالوس مهاجم دورگه پرتغالی- گینه بیسائویی با بستن قرارداد 5/1ساله به جمع شاگردان وینفرد شفر اضافه شد. چهارمین خرید و ششمین ورودی استقلال هم در همان روز آبی‌پوش شد. امید نورافکن با بستن قراردادی 6 ماه و به صورت قرضی به استقلال برگشت تا بالاخره شفر یک خرید در پستی غیر از مهاجم انجام دهد.

9 بهمن

سومین فعل و انفعال در نقل و انتقالات استقلال 9 بهمن اتفاق افتاد و سومین بازیکن این تیم هم جدا شد. جابر انصاری که در نیم فصل اول هم در لیست مازاد آبی‌ها قرارداشت بالاخره برای فسخ قراردادش که فقط نیم فصل از آن باقی مانده بود با مدیران باشگاه به توافق رسید. درباره مقصد بعدی جابر خبر می‌رسد که او با پیکان توافق کرده و نیم فصل دوم را برای این تیم توپ می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز