خبرگزاری کار ایران

باشگاه فولاد: امکان تداوم همکاری با آذری وجود نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۸۷

باشگاه فولاد خوزستان بعد از تغییرات مدیریتی در این باشگاه بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه فولاد خوزستان طی بیانیه ای در خصوص آخرین تغییرات کادر مدیریتی این باشگاه توضیحاتی را به صورت زیر ارائه کرد:

"به اطلاع همه ورزش دوستان عزیز خوزستانی به ویژه هواداران فرهیخته فولاد خوزستان می‌رساند که با برنامه ریزی‌های مدون و تعیین اهداف قهرمانی در رده‌های مختلف سنی برای تیم های فوتبال این باشگاه خوشبختانه در سال جاری و با تلاش های همه ارکان باشگاه به ویژه مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و کارکنان این باشگاه و با حمایت همه جانبه مدیریت عامل شرکت فولاد خوزستان و کارکنان شریف این مجتمع بزرگ صنعتی توانستند به قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور و صعود به رقایت های آسیایی، دست بیابند. این مهم یقیناً با همبستگی همه جانبه و یکدلی همه ارکان توانست محقق شود و باعث شادمانی مردم شریف خوزستان گردید.

یقیناً اراده همه مسئولان این بود که بتوانند اهداف بلندمدت را با حضور همه تلاشگران تداوم بخشیده و این مهم همیشه فرا راه باشگاه  فولاد خوزستان قرار گرفته است. اما از آنجایی که امکان تداوم همکاری با سعید آذری به دلیل وجود مشکلات شخصی در شرایط فعلی امکانپذیر نبود لذا هیات مدیره باشگاه با اذعان به تلاش های بی شائبه‌ ایشان در سمت مدیریت عامل، از  حمیدرضا گرشاسبی یک شخصیت خوشنام و برجسته ورزشی دعوت نمود تا بتواند مسیر پرافتخار این باشگاه را در این سمت تداوم بخشند.

باشگاه فولاد خوزستان ضمن آرزوی تندرستی برای سعید آذری و خانواده محترم او، موفقیت روز افزون ایشان را در همه مراحل زندگی آرزومند است."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز