خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد:

ضرورت برخورد سریع و قاطعانه با مفاسد اداری‌ و مالی

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۹۲۲

رئیس کل دادگستری مازندران گفت:در استانی که بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، نباید مردم شاهد هیچگونه فسادی باشند و واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع ،قاطع و بازدارنده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری استان،درحاشیه مراسم تودیع و معارفه  رئیس دادگستری گلوگاه  ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: درشرایط کنونی، بیش از هر زمان دیگری به تفکر، منش و رفتار و عمل بسیجی نیاز داریم و باید درهمه حوزه های کاری در خدمتگزاری، مجاهدت و تفکر و عمل بسیجی داشته باشیم.

وی  با بیان اینکه فساد به هرشکل و میزان در استان قابل پذیرش نیست خاطرنشان کرد: در استانی که بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، نباید مردم شاهد هیچگونه فسادی باشند و واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع ،قاطع و بازدارنده خواهد بود. 

عالی ترین مقام قضایی استان  در بخش دیگری ازسخنان خود بر صدور آرا محکم، مستدل وموجه تاکید کرد وگفت: اطاله دادرسی موجب بسیاری ازمفسده ها می شود بنابراین یکی ازبهترین  راهکارها برای از بین بردن این مسائل، رسیدگی بهنگام و در زمان درست است.

وی افزود: برای صدور آرا، وقت  بگذارید و توجه داشته باشید آرا مستند، موجه ومستدل باشد تا وقتی  رای به دست مردم رسید، بدانند به چه دلیل مشخصی محکوم شده اند، آرا باید هم استناد داشته باشد هم استدلال و هم موجه باشد.

شایان ذکر است، در این مراسم از زحمات و خدمات" سید محمد سلیم بهرامی" رئیس پیشین  دادگستری گلوگاه  تقدیر و"علی نیازی اوریمی" بعنوان رئیس جدید دادگستری گلوگاه معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز