خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

مازندران ۶۰ درصد کسری آب دارد؛ سد فینسک متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۴۸

بابایی کارنامی به مصوبه دولت در سفر استانی به سمنان درباره سد فینسک اشاره کرد و گفت: این درحالی  است که در مازندران با ۶۰ درصد کسری منابع آبی روبرو هستیم و باید ساخت این سد متوقف شود.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در انتخاب استاندار مازندران در ابتدا تماسی با مجمع نمایندگان گرفته نشد، گفت: تمایل داشتیم که معدل حضور استاندار در مازندران به معدل و استاندارد واقعی برسد اما به عنوان ناظر بر عملکرد دولت، به نظر و تصمیم دولت احترام می‌گذاریم.

وی پسماند، جنگل، اقتصاد دریاپایه، تغییر کاربری اراضی، ساخت وسازهای غیرمجاز، بیکاری، نخبگان را از جمله مسائل مهم استان مازندران عنوان کرد و‌ افزود: مازندران در تمامی شاخص‌ها در کشور حرف برای گفتن دارد و انتظار داریم دو وزیر ( ورزش و‌کشاورزی) از مازندران در کابینه حضور داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تنش‌های آبی را از دیگر  چالش‌های مازندران بیان کرد و گفت: کشاورزی طی سال‌های اخیر خسارت‌های زیادی متحمل شدند و بیش از سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت نرفته است.

بابایی کارنامی افزود: منطقه آزاد تجاری به ‌عنوان مطالبه مردم استان‌ انجام شد اما نتایج آن مهم است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در کنار دولتمردان هستند، ادامه داد: استاندار مازندران باید اختیار کامل فعالیت کند زیرا با مقررات دیگر استان‌ها نمی‌توان مازندران را اداره کرد.

بابایی کارنامی تاکید کرد: مازندران خدمات ملی ارائه می‌دهد ولی سرانه بودجه‌ای استان ملی نیست؛ باید در این زمینه بین مجلس و دولت تفاهم داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت به مصوبه دولت در سفر استانی به سمنان درباره سد فینسک اشاره کرد و گفت: این درحالی  است که در مازندران با ۶۰ درصد کسری منابع آبی روبرو هستیم و باید ساخت این سد متوقف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز