خبرگزاری کار ایران

در کارگروه رفع موانع تولید مازندران؛

مشکل 60 متقاضی ایجاد گلخانه در قائم‌شهر مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۶۶۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اعلام کرد که مشکل 60 متقاضی ایجاد گلخانه در روستای خرماکلای قائم‌شهر که مدت‌ها لاینحل و متوقف مانده بود، رسیدگی و مرتفع شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسن خیریانپور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران که در محل سالن جلسات فرمانداری قائم‌شهر برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: با استقرار نماینده سازمان نظام کشاورزی و منابع طبیعی استان در روستای خرماکلای قائم‌شهر و انجام همه امور اداری مربوطه به صورت میدانی در محل پروژه حداکثر ظرف 2 هفته پروانه احداث این 60 واحد کشت گلخانه‌ای (لیموترش- گل و گیاه) صادر و تحویل متقاضیان خواهد گردید.

وی یادآوری کرد که علاوه بر 60 پرونده مذکور، مشکل تعداد 5 واحد صنعتی و خدماتی شهرستان قائم‌شهر نیز رسیدگی و تصمیمات لازم برای حل مشکل آن‌ها اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران همچنین در این جلسه آخرین وضعیت و روند اجرای برنامه‌های جهش تولید در شهرستان قائم‌شهر ازجمله احیاء واحدهای صنعتی و تولیدی راکد، واگذاری واحدهای تملیکی بانک‌ها به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و اتمام طرح‌های اقتصادی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی را موردبررسی قرارداد و بر تحقق و سرعت برنامه‌های مصوب جهش تولید تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز