خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان مازندران:

پازل همدلی در مازندران چیده می‌شود/23 هزار قطعه سهم مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۹۲۹

مدیرکل بهزیستی استان مازندران گفت: مازندرانی‌ها با خرید 23 هزار قطعه در تکمیل بزرگتری پازل همدلی مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، فرزاد گوهردهی امروز در آیین رونمایی از «پازل همدلی» گفت: جامعه هدف بهزیستی با طراحی و ساخت بزرگ‌ترین پازل دنیا با۶۰۰ هزار قطعه، از نیکوکاران، خیران و علاقه‌مندان برای خرید و کمک به چیدن این پازل دعوت می‌کند.

وی  بابیان اینکه قیمت هر قطعه از این پازل، حداقل ۱۰ هزار تومان تعیین‌شده است، گفت: علاقه‌مندان، نیکوکاران و بزرگان جامعه می‌توانند با خرید قطعات این پازل، ما را در مسیر رقم زدن بزرگ‌ترین چیدمان همدلی، یاری دهند.

مدیرکل بهزیستی مازندران سهم مازندران از این پازل را 23 هزار قطه اعلام کرد و افزود: تاکنون از این میزان 5 هزار پازل با کمک خیران و افراد نیکوکار خریداری شد.

وی با اشاره به چگونگی شرکت در این پویش و همدلی، اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند به سایت "www.puzzlehamdeli.ir" پازل همدلی بهزیستی مراجعه سپس استان خود را انتخاب کنند و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند تا کمکی به دانش آموزان مناطق روستایی و شهری تحت پوشش بهزیستی البرز در زمینه تهیه نوشت افزار انجام دهند.

گوهردهی شمار دانش آموزان نیازمند استان مازندران را 4 هزار و 800 نفر اعلام کرد و گفت: تمام وجه‌های جمع‌آوری‌شده برای تهیه 100 هزار بسته لوازم‌التحریر و تبلت دانش آموزان تحت پوشش مازندران تحویل داده می‌شود.علاقمندان می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تأمین این لوازم به ما کمک کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز