خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران :

دمای هوا در مازندران کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۴۷۴

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ،دمای هوای این استان از امروز یکشنبه بین 4 تا 6 درجه کاهش می‌یابد و این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه خواهد یافت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با تقویت جریانات شمالی آسمان مازندران ابری (در ارتفاعات مه آلود) گاهی همراه با رگبار باران، وزش باد و کاهش ۴ تا ۶ درجه ای دما در مناطق ساحلی و جلگه ای و کاهش ۶ تا ۸ درجه ای دما در ارتفاعات پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه دما امروز در شهر‌های استان بین ۲۵ تا ۲۸ درجه خواهد بود.

اسدی گفت: روز دوشنبه، آسمان استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات و مناطق غربی استان با رگبار پراکنده همراه خواهد بود.

بیشینه دما در این روز در شهرهای غربی استان 26 تا 28 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 28 تا 30 درجه می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: آسمان مازندران برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هم صاف تا نیمه ابری، در مناطق غربی گاهی افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش‌های رگباری در ساعات بعدازظهر پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز