خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛

اولین مرکز نوآوری توسعه تعاون مازندران در تنکابن افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۵۳

اولین مرکز نوآوری توسعه تعاون استان مازندران در مرکز علمی کاربردی گلشن اندیشه صدف تنکابن در هفته تعاون به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین مرکز نوآوری توسعه تعاون استان مازندران در مرکز علمی کاربردی گلشن اندیشه صدف تنکابن در هفته تعاون با حضور کامران اصغری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی باقری مدیر امور تعاون اداره کل، باقرزاده رییس اداره حراست اداره کل، پویش رییس اداره ترویج تعاون، نورمحمودی رییس اداره تنکابن، دکتر نوذری رییس مرکز نوآوری، آقاجان نشتایی عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون و جمعی از تعاونگران غرب استان افتتاح شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مراسم اظهار کرد: در یک سال گذشته تلاش کردیم به سمت نوآوری در بخش تعاون حرکت کنیم و زمان قابل توجهی برای برنامه‌ریزی در این خصوص صرف شد.

کامران اصغری تصریح کرد: یکی از این اقدامات، برنامه‌ریزی برای افتتاح مراکز نوآوری و توسعه تعاون در شهرستان هایی است که ظرفیت این کار را داشتند و بر این اساس بدنبال افتتاح این مرکز در سایر شهرستان ها نیز هستیم.

وی تبدیل شدن تعاونی ها به واحدهای خلاق و نو آور، توسعه فعالیت های دانش بنیان و افزایش بهره وری در شرکت های تعاونی، ایجاد اشتغال و انتقال تکنولوژی در استان بویژه در حوزه تعاون را اهداف راه اندازی اولین مرکز نوآوری توسعه تعاون مازندران عنوان کرد و افزود: این مرکز بصورت پایلوت در کشور با همکاری مرکز علمی کاربردی گلشن اندیشه صدف تنکابن تاسیس شد.

اصغری بیان کرد: مرکز نوآوری و توسعه تعاون در راستای ارائه خدمات حمایتی و پشتیبانی از ساخت و توسعه محصولات مبتنی بر فناوری و نوآوری و یا انتقال دانش فنی توسط صاحبان ایده ها در بخش تعاون و به منظور تحقق اهداف مرکز با حضور تیم های خلاق و نو آور فعالیت  می‌کند.

وی اظهار داشت: حمایت از طرح های پژوهش گران، محققان ، دانشجویان در قالب تیم های خلاق و شرکت های تعاونی ، کمک به شکل گیری و حیات شرکت های تعاونی دانش بنیان و خلاق ، ایجاد بستر مناسب برای کار آفرینی ، اشتغال و تجاری سازی محصولات در بستر تعاونی ، ایجاد ارتباط بین دانشگاه ، صنعت و تعاون و تامین سرمایه های مادی و معنوی مورد نیاز طرح های نوین ، گسترش فناوری و ایجاد بستر رشد و صنعتی شدن ایده های خلاق، تسهیل ارتباط و تعامل واحد های تعاونی فعال با صاحبان ایده های خلاقانه و استارت آپ ، تعامل با اتاق فکر تعاون در استان از اهداف اصلی این مرکز است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان گفت: امیدواریم با راه اندازی مرکز نو آوری و توسعه بخش تعاون، تعاونی های استان برای نقش آفرینی و کارایی بیشتر بتوانند به دانش روز تجهیز شده و توانمندی خود را در زمینه های مختلف بهبود بخشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز