خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار ویدوئی توهین آمیز صورت گرفت؛

دستگیری فرد هتاک به مردم مازندران در کمتر از ۲۴ ساعت

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۶۰۷

شخصی که با انتشار ویدئویی توهین آمیز نسبت به مردم شریف مازندران در فضای مجازی موجب واکنش شدید کاربران و مردم استان مازندران شده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته شخصی با انتشار ویدئویی توهین آمیز به مردم شریف مازندران در فضای مجازی موجب واکنش شدید کاربران و مردم استان مازندران شد.

در ساعت اولیه انتشار این کلیپ، موضوع در دستورکار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس فتا و پلیس امنیت استان قرار گرفت.

پس از بررسی میدانی، متهم شخصی بنام م_ج ساکن یکی از استان های همجوار شناسایی شد.

اطلاعیه دادسرای عمومی و انقلاب ساری

در پی انتشار ویدئوی‌توهین‌آمیز توسط مسافر تهرانی به مردم مازندران و دستگیری وی در پایتخت دادستانی ساری اطلاعیه‌ای به قرار زیر صادر کرد:

بسمه تعالی 

خدمت مردم شریف مازندران

سلام علیکم

ضمن آرزوی قبولی سوگواری و عزاداری‌ها در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش، نظر به هتاکی یکی از مسافران به مردم استان مازندران و جریحه دار شدن احساسات و غیرت عموم مردم،مراتب با دستور قضایی صادره توسط محمد کریمی، دادستان مرکز استان مازندران به عوامل انتظامی، متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است.

ضمنا از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی وانتظامی ضمن حفظ وحدت و همبستگی با جلوگیری از واکنش های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی یاری فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز