خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد:

توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور اولویت اصلی در سال جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۲۵۰

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: در سال جهش تولید، توسعه شهرکهای صنعتی تقاضامحور، ساماندهی زیرساختها و جذب حداکثری سرمایه گذاری داخلی و خارجی از اولویتهای مهم شرکت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: رشد واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی، در سال 99 نسبت به سال 98 نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران حمایتهای بیشتر شرکت شهرکهای صنعتی از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای داخلی و خارجی در سال جاری، با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید بویژه در بخش صنایع کوچک و متوسط و انتقال تجارب بین تولیدکنندگان دانست و خاطرنشان کرد: تنها راه نجات اقتصاد در وضعیت حساس کنونی، رونق تولید و حمایت از ظرفیتهای داخلی است.

موسوی بیان داشت: توسعه سرمایه گذاری و بدنبال آن بهبود اقتصادی استان، از دیگر نتایج توسعه شهرکهای صنعتی است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود با ارتقاء و توسعه شهرکهای صنعتی، در آینده نزدیک تعداد زیادی واحد تولیدی، در این شهرکها مستقر می شوند و با فعالیت خود، زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز