خبرگزاری کار ایران

از امروز تا چهارشنبه:

هوای مازندران ابری و بارانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۸۹۹

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که هوای مازندران از امروز ابری و بارانی پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۳ مرداد تا صبح چهارشنبه ۱۵ مرداد، هوای استان نیمه ابری به تدریج ابری همراه با کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا، از سمت غرب استان با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید و بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

اسدی افزود: بر این اساس اختلال در عملیات برداشت شالی، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید در محور‌های کوهستانی و احتمال رگبار شدید نقطه‌ای منجر به آب‌گرفتگی از پیامد فعالیت این سامانه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان مازندران از چهارشنبه نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر، وزش باد همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل مدیریت بحران مازندران هم در پی هشدار زرد هواشناسی، به مردم استان و مسافران توصیه کرد از سفر‌های غیرضروری به مازندران خودداری کنند.

در اطلاعیه مدیریت بحران مازندران آمده است: از تردد‌های غیرضرور به استان پرهیز کنند، در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب توقف نکنند، دام‌ها را در مناطق امن و دور از ارتفاعات و دهانه مسیل‌ها نگهداری کنند، از برداشت شالی در هنگام وقوع بارش‌ها خودداری کنند در حاشیه رودخانه‌ها توقف نکرده و چادر نزنند و فعالیت‌های کوه‌پیمایی و طبیعت گردی را تعطیل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز