خبرگزاری کار ایران

پیش بینی هواشناسی مازندران:

هوای از فردا کمی خنک‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۷۵۴

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از کاهش نسبی دمای هوای مازندران در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا به آسمان صاف تا نیمه‌ابری استان برای امروز پنج‌شنبه 19 تیرماه اشاره کرد که همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود و گفت: بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 30 تا 33 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 33 تا 37 درجه سانتیگراد است.

وی برای جمعه آسمان نیمه‌ابری گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی کرد که با کاهش نسبی دما، وزش باد و در مناطق غربی استان با رگبار پراکنده روبروست. در این روز بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 27 تا 30 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 30 تا 34 درجه سانتیگراد است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز شنبه تا دو‌شنبه بیست و یکم تا بیست و سوم تیرماه، آسمان مازندران نیمه‌ابری گاهی ابری همراه با کاهش نسبی دما، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: از روز دوشنبه افزایش نسبی دما در انتظار مازندران است که بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 29 تا 32 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 32 تا 35 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

اسدی گفت: وضعیت دریا هم از روز جمعه به‌تدریج مواج می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.

وی افزود: بر اساس گزارش صبح امروز ایستگاه‌های هواشناسی بلده نور با کمینه دمای 11 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز