خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

افسارگسیختگی قیمت ها زندگی مردم را سخت کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۸۵۵

نماینده ولی فقیه در مازندران به افسار گسیختگی در حوزه اقتصاد و افزایش قیمت ها اشاره کرد و اینکه افزایش قیمت ها زندگی را بر مردم سخت کرده است،تاکید کرد که مسئولان نظارت جدی تری نسبت به قیمت ها داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، نمازگزاران را به تقوا و رعایت پاکی و پاکدامنی توصیه کرد و گفت: تقوا داشته باشید و بدانید یک روزی بسوی خداوند متعال محشور خواهیم شد پس باید خودمان را برای آنروز آماده کنیم و این نیز مستلزم تقوا است.

وی افزود: در سفر آخرت اگر محصولی به غیر از تقوا داشته باشید؛خیلی امیدوار کننده نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ششم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: این بلای خانمانسوز که مافیا و تشکلات پیچیده چهانی پشت آن است و هر روز گسترده می شود.

وی یادآوری کرد که بعد از  استقرار نیروی اشتغال گر در افعانستان تولید این مواد 50 برابر شده است.

امام جمعه ساری به هفت تیر؛ روز قوه قضائیه اشاره و از رئیس قوه  قضائیه به دلیل صحه گذاشتن بر مبارزه و فساد و تقویت تولید قدردانی کرد و ادامه داد:  اگر بدرستی فساد ستیزی کنیم تولید نیز جهش پیدا می کند زیرا بخشی از موانع تولید؛ فساد است.

وی به افسار گسیختگی در حوزه اقتصاد و افزایش قیمت ها اشاره کرد و اینکه افزایش قیمت ها زندگی را بر مردم سخت کرده است،تاکید کرد که مسئولان نظارت جدی تری نسبت به قیمت ها داشته باشند.

آیت الله لائینی همچنین به افزایش بی رویه قیمت مرغ اشاره کرد و افزود: مسئولان دانه مرغ را با قیمت مناسبتری به دست تولیدکنندگان برسانند گاهی دانه مرغ وارد شده در بنادر دپو شده و از بین می رود به دست مرغدار نمی رسد ؛ مسئولان نظارت جدی تری داشته باشند.

وی به ابتذال و افسارگریختگی فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: علاوه بر خیابان ها سواحل نیز این ابتذال مشهود تر است؛ مسئولان با هنجارشکنان و کسانی که به ارزش ها و مقدسات ما توهین می کنند برخورد جدی کنند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: سرپرست وزارت صمت از تولید کارخانه چادر مشکی در کشور خبر داد که خبر بسیار مسرت بخشی بوده است البته تولید چادر مشکی قبل از این هم وجود داشت اما بسته شد .

وی تاکید کرد که مسئولان پوشاک و البسه وزین و اسلامی را در اختیار بانوان قرار دهند و بر تولید و توزیع لباس های نامناسب  نیز نظارت جدی داشته و ریشه ای این موضوع را حل کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مطالبات اقتصادی در استان باید جدی باشد، گفت: برنامه ریزی و مطالبات جدی برای حل مشکلات اقتصادی امری ضروری است.

وی نیمه کاره بودن تالار مرکزی فرهنگ را از جمله دغدغه‌ ها  برشمرد و خواستار تصریح در تکمیل آن شد.

آیت الله لایینی به گستاخی غربی‌ها اشاره کرد و گفت: آنان به جای اینکه از رفتار خود شرمنده باشند هر روز پرروتر و گستاخ‌ تر می شوند و باید گستاخی‌های آنان را با دیپلماسی شجاعانه و عزتمدارانه پاسخ دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز