خبرگزاری کار ایران

در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان صورت پذیرفت؛

قدردانی استاندار از عملکرد مدیریت بانک صادرات مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۱۶۱

نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان با حضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران،مدیران استانی و روسای بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی مازندران 25 خردادماه سال جاری در سالن بانک ملی شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حسین زادگان مقام عالی دولت در مازندران در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان، بیان داشت: این شورا؛ نقش مهمی در توسعه مازندران دارد و می‌تواند در سال جهش تولید، رونق هر چه بیشتر کسب‌وکارها و اشتغال‌زایی را شتاب بخشد.

استاندار مازندران، با اشاره به این‌که امروز مشکلات واحدهای تولیدی و بانک‌های استان را در این جلسه آسیب‌شناسی کردیم، اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته علیرغم مشکلات و مضایق موجود، همراهی خوبی را در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شاهد بودیم و این مهم خود را در میزان مصارف بانک‌ها نسبت به منابع آن‌ها نشان داده است که رشد 4 درصدی نسبت به سال قبل از آن داشته است و این نشانگر همکاری و همراهی بانک‌های دولتی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رشد و توسعه اقتصادی در استان است.

وی با قدردانی از عملکرد بانک صادرات مازندران به جهت عدم تملیک واحدهای تولیدی و صنعتی بدهکار در سال گذشته افزود: مجموعه مدیریت بانک صادرات مازندران توانست باسیاست تعاملی و فرصت دهی جهت احیا واحدهای تولیدی و کمک به پرداخت حقوق پرسنل این واحدها در سال ۹۸ از طریق طرح همیان سپهر عملکرد قابل‌تقدیری از خود به نمایش بگذارد.

استاندار مازندران ادامه داد: طبق گزارشات ارائه‌شده از سوی مدیریت بانک صادرات مازندران این بانک در راستای احیا واحدهای تولیدی جلسات متعددی را با بدهکاران کلان بانکی (تولیدکنندگان و شرکت‌های کم‌فعال یا غیرفعال) انجام داده و با تعامل دوسویه راهکارهای مناسبی را برای برون‌رفت از مشکلات این واحدها اجرایی نموده است که این‌گونه اقدامات باید الگویی برای سایر بانک‌های استان باشد.

حسین زادگان بیان داشت: بانک صادرات در ادامه موفقیت‌های خود توانسته با مدیریت هوشمند سازمانی به‌عنوان موفق‌ترین بانک استان در وصول مطالبات نام خود را بالاتر از بانک‌های دیگر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: به جرات می‌توان گفت وحید نصیری مدیریت شعب بانک صادرات مازندران در مدت کوتاهی که این مسئولیت را برعهده‌گرفته و عملکرد درخشانی که از خود به نمایش گذاشته یکی از توانمندترین مدیران سیستم بانکی استان به شمار می‌رود. لازم به ذکر است در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سال جهش تولید نام‌گذاری شده است بانک صادرات مازندران در سیاستی جدید بازاریابی مویرگی و حضور در تمامی شهرک‌های صنعتی استان را در دستور کار خود قرار داده است. خاطرنشان می‌شوم برگزاری جلسات با کارفرمایان، صنعتگران و تولید گران استان و کمک به احیای چرخه تولید و توزیع و مصرف از طریق طرح طراوت از دیگر برنامه‌های محوری بانک صادرات مازندران در سال جاری (سال جهش تولید) می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز