خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد؛

بهره برداری 6 کیلومتر از پروژه چهار خطه محور هراز

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۳۶

6 کیلومتر از پروژه چهار خطه محور هراز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ملی و استانی در منطقه وانا محدوده لاسم - پلور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،پروژه چهارخطه کردن محور هراز که به طول 101 کیلومتر می باشد که تاکنون 72 کیلومتر از آن مورد بهره برداری قرار گرفته است و 29 کیلومتر آن در حال ساخت می باشد.

این پروژه دارای 21 رشته تونل به طول 19.5 کیلومتر ( که 9 رشته از آن به طول 8.6 کلیومتر بهره برداری شده ) و 33 دستگاه پل به طول 3.5 کیلومتر ( که 15 دستگاه به طول 990 کتر بهره برداری شده ) می باشد و 34 کیلومتر دیواره سازی که مورد بهره برداری قرار گرفته است.

گفتنی است؛ 6 کیلومتر از این محور که صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران مورد بهره برداری قرار گرفته است در منطقه وانا محدوده لاسم - پلور قرار دارد.

در این محدوده یک رشته تونل به طول 1740 متر و 3 دستگاه پل به طول کل 150 متر و 3800 متر دیواره سازی احداث شده است.  

این ۶ کیلومتر شامل ۲ بخش است که بخش نخست به طول سه کیلومتر در محدوده وانا جاده هراز است و بخش دوم نیز در محدوده پلور به لاسم قرار دارد.      

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز