خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

کار جهادی با کلمات عملیاتی نمی شود؛ وارد میدان عمل شویم

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۳۱

فرماندار ساری با بیان اینکه کار جهادی با الفاظ و کلمات عملی نمی شود از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با روحیه جهادی وارد میدان عمل شوند.

خبرگزاری ایلنا،عباسعلی رضایی فرماندار ساری امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بیان کرد: برای پیشبرد کارها و مدیریت صحیح وحدت لازم است، امام خمینی معمار انقلاب بودند یادش باید همیشه در ذهن طرفداران انقلاب باشد امام در روزهای سخت تهدیدات دشمن و سقوط خرمشهر، نماز را در اولویت داشت، دغدغه‌اش کار دنیایی نبود کار خدایی بود.

وی افزود: راه شهیدانی که در این سنگر دفاع از انقلاب جان دادند را باید ادامه بدهیم، دولت خدمت‌گزار هر سه قوه باید همانند امام این انقلاب را مدیریت کنند،ما تفاوتی در رهبری رهبر دقت و امام خمینی نمی‌بینیم. 

فرماندار ساری گفت : در بحث کرونا رعایت فاصله‌گذاری در همه حوزه‌ها ضرورت دارد، بدون لوازم پیشگیرانه در جمع حاضر نشویم، وضعیت ساری در بحث کرونا خوب بین زرد و سفید است ولی کرونا تمام نشده است در شهرها و استان‌های اطراف وضعیت خوب نیست، توجه به این موضوع وظیفه ذاتی دستگاه سلامت است.

رضایی افزود: نمایندگان سابق ۴۰روز فرصت دارند اعتبارات سال گذشته را درج کنند از هیچ دستگاهی نمی‌پذیرم که نتواند اعتبارش را جذب کند ما در سخت‌ترین شرایط بودجه می‌دهیم هیچ عذری برای عدم تخصیص پذیرفته نیست‌.

وی یادآور شد: برای اعتبارات سال جدید کار کارشناسی در حال شروع است 392 پروژه استانی داریم به خودمان اجاره تعریف پروژه جدید نمی‌دهیم همین پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام می‌رسانیم.

رضایی با تاکید بر کار جهادی و اینکه با حرکت عادی و پشت میز نشینی نمی توان کارهای بزرگ انجام داد و به نقطه مطلوب دست یافت،ادامه داد: برای انجام کارهای بزرگ همت و تحرک و مدیریت جهادی لازم است.

وی با بیان اینکه کار جهادی با الفاظ و کلمات عملی نمی شود از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با روحیه جهادی وارد میدان عمل شوند.

فرماندار ساری یادآور شد هر کجا که با مردم صادق بودیم مردم با ما همکاری خوبی داشتند در تحقق شعار مقام معظم رهبری هم روحیه و کارجهادی الزامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز