خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

فلسفه وجودی سیستم اداری خدمت کردن به مردم است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۱۴

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: فلسفه وجودی سیستم اداری و کارمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردن به مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار محمد حسین بابایی امروز چهارشنبه در همایش دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی و غیر دولتی استان مازندران در ساری گفت: خداوند متعال به ما فرصت و قدرت تشکیل حکومتی به نام اسلام داد تا در این مسیر ارکان و قوانین جامعه راتنظیم و پیاده سازی کنیم.

وی افزود: انتظار می رود مدیران دستگاهای دولتی ، محیط کار و ادارات را معنوی کنند تا در این فضاها خدای نکرده فحشا فساد و منکر ورود پیدا نکند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اینکه این مهم در جامعه اسلامی از اهمیت فراوانی دارد، گفت: اگر به ارزشهای جامعه و  مسائل به صورت فردی نگاه کنیم به تعالی نخواهیم رسید.

وی بدحجابی را ناشی از فرهنگ غلط دانست،افزود: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در همه حوزه های مختلف سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی در جامعه امروز ضروری بوده و تنها مختص به عفاف و حجاب نیست.

بابایی با یادآوری اینکه دشمن با حربه های مختلف نظیر جنگ هشت ساله  درصدد نابودی و ریشه کنی انقلاب اسلامی بود اما در مواجهه با قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران نتوانست هیچ غلطی بکند،تصریح کرد: البته امنیت جامعه امروز ما مرهون فداکاری های رزمندگان و شهدای همان جنگ هشت ساله است.

وی با بیان اینکه این دشمنی همچنان با شکل های مختلف ادامه دارد، گفت: دشمن علاوه بر حربه ی نظامی در موضوعات علمی نیز ورود پیدا کرد اما در این موضوع نیز موفق نبوده است.

بابایی ادامه داد: اما در حوزه فرهنگ به دلیل نگرش لیبرالی دولت های مختلف؛ موفق نبوده ایم. دشمن در شرایط فعلی اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده است،ازاینرو وظیفه مسئولان است که متناسب با این موضوع ابزارهای لازم برای مقابله را بکارگیری کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران یادآوری کرد که هرگاه اثر فرهنگی در جامعه کمرنگ شود سست دینی هم افزایش یافته و دیگر ترس از خدا وجود ندارد .

بابایی یادآور شد: امام راحل ضمن تاکید بر پاسداری از انقلاب اسلامی هشدار داده بودند که اگر این انقلاب از مملکت خارج شود تا صد سال دیگر بر نمی گردد.

وی افزود: در حال حاضر دشمن به دلیل قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران جرات دست درازی به مملکت ما ندارد اگر داشته باشد همه چیز را نابود می کند.

بابایی با بیان اینکه  هر جا به توصیه های ولی فقیه گوش کردیم موفق بودیم اما هر گاه سرپیچی کردیم ضرر آن را دیده ایم، افزود: همه متحد و همدل گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت که امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع اجتماعی و احساس مسئولیت اجتماعی است که باید با شیوه مبتنی بر عزت و احترام احیا و با قاطعیت اجرا شود.

وی رسیدگی به امورات مردم را از وظایف دولتمردان و ادارات و سازمان ها دانست و افزود: فلسفه وجودی سیستم اداری خدمت کردن به مردم است.

عمل به امر به معروف آسیب اجتماعی را کاهش می دهد

حجت الاسلام حمیدی نژاد معاون اجتماعی سپاه کربلای مازندران در ادامه با تاکید بر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت پیاده سازی این فریضه دینی در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که بالاترین تخلفات ؛ تخلفات و جرائمی است که پایه های نظام را سست کند.

وی با بیان اینکه در روایات قرانی بر انجام این دو فریضه دینی تاکیدات فراوانی شده است،افزود: اینطور نباشد انجام این دو فریضه صرفا برای تکلیف باشد بلکه پیامدهای مثبت آن در جامعه نمود پیدا کند.

معاون اجتماعی سپاه کربلای مازندران گفت: وقتی این فریضه الهی در جامعه بخوبی تبیین و ترویج شود آسیب های اجتماعی کاهش،مظاهر علنی فساد کم ، مسائل اقتصادی بهبود و امنیت افزایش می یابد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد افزود: معتقدم در صورت اجرای این دو فریضه رزق و روزی افزون و در غیر اینصورت با کاهش روزی مواجه می شویم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز