خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

عزم جدی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در استان

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۸۱۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: از بین رفتن زمین‌های کشاورزی و در پی آن ساختن خانه و ویلا ، منافعی برای استان نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان در جلسه جلوگیری از تفکیک و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی استان مازندران اظهار داشت: شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی با ساخت و ساز غیرمجاز به جد برخورد کنند و حق ندارند در این مورد کوتاهی کنند.

وی تصریح کرد: عزم جدی برای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در استان وجود دارد لذا همه‌ی دستگاه‌ها باید همراه شوند.

معاون استاندار مازندران اظهار داشت: تغییر رویه در برخورد با متخلفین جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

وی ادامه داد: با استفاده از نیروی قهریه باید با متخلفین برخورد جدی شود تا دست سودجویان و عوامل تغییر کاربری‌های غیرمجاز کوتاه شود.

رازجویان تصریح کرد: حفظ زمین‌های کشاورزی استان مازندران در راستای امنیت غذایی کشور ضرورت دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه جذب نیرو در شهرداری‌ها باعث افزایش بار مالی آنها می‌شود، ادامه داد: طرح جامع و طرح تفصیلی فقط تراکم‌فروشی نیست لذا شهردارانی که برای درآمدزایی به ماده ۱۰۰ دل می‌بندند ، جز شهرداران ضعیف محسوب می‌شوند.

رازجویان تصریح کرد: عملکرد ما در حوزه جلوگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز باید به شکلی باشد که مورد نقد آیندگان قرار نگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز