خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعلام کرد:

آغاز خرید تضمینی گندم در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۷۲

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت:خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مازندران از چهاردهم خرداد ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: 23 مرکز شامل مراکز خرید ملکی و کارخانه های آرد سازی و سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تعاونی روستایی جهت خرید محصول گندم در استان مازندران از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز گردید و آماده برای عملیات خرید تضمینی گندم می باشد.

بهرام نجفی به نرخ خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلو گرم گندم در سال زراعی جاری بر اساس 4 درصد افت مفید و 1 درصد غیر مفید 25 هزار ریال تعیین شده که نسبت به سال گذشته بیش از 47 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: خرید گندم تنها از کشاورزان و خدمات دهندگانی صورت می گیرد که نام آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

 نجفی به تعداد مراکز پیش بینی شده جهت عملیاتی کردن فرآیند خرید سال زراعی جاری اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته 23 مرکز از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری جهت تحویل گندم از کشاورزان در سطح استان پیش بینی و تجهیز شده اند که به تناسب و براساس میزان عرضه این محصول بازگشایی می شوند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز