خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

شناسایی 166 منطقه گردشگری دریایی؛ صدور 44 مجوز

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۹۱۵

استاندار مازندران اسکله‌های تفریحی را از ضروریات استان در حوزه گردشگری دانست و از شناسایی 166 منطقه گردشگری دریایی خبر داد و گفت: تاکنون 44 مجوز برای این بخش صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان  امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران  که با حضور منتخبین مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه رفع مشکلات استان نقطه مشترک مطالبه‌گری نمایندگان استان در این جلسه بوده است تحقق این امر را در همدلی وفاق  بین نمایندگان مردم و دولت دانست.

وی افزود: با توجه به مشکلات حاکم در جامعه به دور از نگاه سلیقه‌ای با برنامه‌های مدون برای توسعه استان تلاش کردیم.

استاندار مازندران به خدمات استان فراتر از جمعیت استان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه استان مازندران خدمات ملی می دهد اما از بودجه استانی برخوردار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات ، بودجه ملی و استانی تا حدودی می‌توانند انتظارات مردم را برآورده کنند باید به سمت سرمایه گذاری دربخش خصوصی حرکت کنیم، افزود: برای تحقق این موضوع بایستی موانع تولید را برای سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی رفع کرده تا شاهد رونق اقتصادی و اشتغال باشیم.

حسین زادگان گفت: یکی از مزیتهای استان همسایگی با کشورهای C ISاست که دولت تلاش کرد فعالیت اقتصادی را دربخش اوراسیا افزایش دهد بهتر است در چنین شرایطی اتاق بازرگانی، بخش خصوصی و تجار از معافیت‌هایی که اعمال شده بخوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دریا را به عنوان محور توسعه در نظر گرفتیم،  بیان کرد: با وجود  اینکه ظرفیت دریایی برای ارتقای توسعه و اقتصاد مناسب است اما استان مازندران چه در زمینه دریایی و په در زمینه شیلات و بهره برداری از آبزیان به نقطه مطلوب نرسیده است . در بحث گردشگری دریایی نیز هنوز دچار عقب ماندگی هستیم که نیاز داریم توجه مان را به این سمت هم معطوف کنیم.

وی اسکله‌های تفریحی را از ضروریات استان در حوزه گردشگری دانست و از شناسایی 166 منطقه گردشگری دریایی خبر داد و گفت: تاکنون 44  مجوز برای این بخش صادر شده است.

حسین زادگان با اشاره به آزاد سازی 85 درصد از سواحل مازندران گفت: مابقی آزاد سازی نیازمند همکاری همه ی قواست تا شاهد افزایش سطح رضایتمندی مردم باشیم.

وی با اعلام اینکه هلدینگ سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران در استان کلید خورد افزود: همچنین کارگروه اجرایی، کاربردی وعلمیاتی برای توسعه استان درزمینه های مختلف شامل گردشگری،فناوری و صنعت تشکیل می شود.

وی متذکر شد که اگر چه ورودی بیماران کرونایی کاهش یافته است اما این ویروس همچنان وجود دارد و مردم پروتکل‌های بهداشتی را با حفظ فاصله اجتماعی  رعایت کنند و فرمانداران نیز در ایام تعطیلات فطر و حضور مسافران فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع را دردستور کار خود قرار دهند.

استاندار مازندران گفت: با در پیش بودن روز قدس و عدم برگزاری راهپیمایی این روز را در فضای مجازی گرامی میداریم چرا که اعتقاد داریم هیج ویروسی خطرناکتر از اسرائیل نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز