خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران :

زباله سوز نوشهر در مرحله پایانی قرار داد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۳۷۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت:زباله سوز نوشهر در مرحله پایانی قرار داد و شاهد افتتاح آن بزودی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رازجویان،معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران  با بیان  اینکه  فعالیت گسترده شوراها در بحران کرونا ستودنی بوده است  خاطرنشان کرد : در شهرها روستاها بخش های گوناگون شاهد تلاش های شبانه روزی اعضای محترم شورای شهر روستا دهیاران بودیم که بیانگر روحیه جهادی این نهاد مدنی می باشد .

وی افزود:با توجه به نقش مهمی که شوراها در توسعه متوازن ایفا می کنند لذا  قدم های محکم و استوار این قشر در سال های اخیر قابل تقدیر بوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مشکلات شورای شهر ها شهرستان  بخش ها و روستاها بصورت میدانی مورد بررسی قرار می گیرد تصریح نمود: با توجه به وضعیت اقتصادی دولت و اعتبارات قطره چکانی موجود اما پروژه های عمرانی شهرداری ها از روند مناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: هماهنگی دو سویه ای بین شورای شهر و شهرداری ها و همچنین دهیاری ها بخش های مختلف برقرار می باشد به طوری که شکوفایی و رونق بیشتر شهرها در سال ۹۹ مطالبه ای جدی و مهم از شورای شهر و روستاها بخش های مختلف استان مازندران می باشد .

 وی اظهار کرد :زباله سوز نوشهر در مرحله پایانی قرار داد و شاهد افتتاح آن بزودی خواهیم بود و زباله سوز ساری هم با جدیت پیمانکار و شهرداری می بایست شاهد به سرانجام رسیدن این پروژه مهم در آینده نه چندان دور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز