خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران هشدار داد:

هوا از امشب بارانی و سرد می شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۴۶

هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که هوای این استان از امشب تا اواخر وقت فردا بارشی و سرد می‌شود که با وزش شدید باد نیز همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، اداره کل هواشناسی مازندران روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که سامانه بارشی و سرد از چهارشنبه شب 10 اردیبهشت وارد مازندران می شود و در این روز مردم استان در ارتفاعات شاهد رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ خواهند بود.

این شرایط جوی تا اواخر وقت پنجشنبه در مازندران ادامه خواهد یافت، ولی پیش‌بینی شده است که شهروندان در روز جمعه آسمانی صاف تا نیمه ابری را تجربه خواهند کرد.

با توجه به شرایط فصلی ، رگباری بودن بارش‌ها و اشباع زمین با توجه به بارش‌های اخیر ایجاد روان آب سطحی بصورت محلی دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران هم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت که آسمان استان برای روز  شنبه 13 اردیبهشت نیمه ابری، ازاواخر روز ابری بتدریج با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: هوای استان برای روز یک‌شنبه 14 اردیبهشت نیمه ابری تا ابری همراه با رگبارورعدوبرق پراکنده،  از  شب با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می شود.

احمد اسدی گفت: مازندران در روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 اردیبهشت هم صاف تا نیمه ابر ی همراه  با افزایش محسوس  دما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز