خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد مازندران:

قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا در مازندران تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۳۷

مدیرکل ارشاد مازندران از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در مازندران با محوریت مقابله با کرونا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبر گفت: در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که ۱۰ اسفند در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شده بود، گزارشی از شیوه اطلاع رسانی و آموزش همگانی درخصوص رعایت بهداشت شخصی و اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا ارائه کردیم.

وی افزود:  ما توانسته ایم تا کنون با رصد فضای مجازی، تولید محتوای آموزشی، تعطیلی فعالیت‌های گسترده در سطح استان، انتشار کلیپ و پوسترهای متعدد در شهرها و روستاها به ویژه در فضای مجازی و...  به خوبی مردم عزیز را راهنمایی کنیم و به همین منظور از زحمات و همکاری استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها قدردانی می‌کنم.

مدیرکل ارشاد مازندران گفت : با طراحی قرارگاه رسانه‌ای در فضای مجازی و بهره مندی از توانایی‌های متخصصان استان، تولید محتوای لحظه به لحظه در حال انجام است.

این مسئول فرهنگی و هنری استان همچنین خاطرنشان کرد: پیش از این تمامی برنامه های فرهنگی، هنری، همایش‌ها، کنسرت‌ها، نمایش‌ها، کلاس‌های آموزشی ... را برای کنترل شرایط بهداشتی جامعه تعطیل کردیم که خوشبختانه با ارائه فعالیت‌ها و آموزش‌های رسانه‌ای، مردم آگاه استان، در کنترل و مراقبت از سلامت خود و خانواده‌ها بسیار خوب عمل کردند.

در این نشست دکتر روحانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از مردم کشور خواست تا از سفر به این استان پرهیز کنند و حضور در اماکن پرجمعیت خودداری کنند، وی گفت: امن‌ترین مکان در حال حاضر خانه‌ها می‌باشد.

دکتر حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این نشست از واکنش سریع و به موقع مسئولین استا در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه موثری در این خصوص انجام دادیم و در مبادی ورودی استان از مردم عزیز، تب سنجی دقیق با هدف پایش و ارزیابی افراد بیمار و انتقال آنها به مراکز درمانی انجام می‌شود.

فعالیت‌های آموزشی و پیشگیری از بیماری به صورت مستمر و لحظه به لحظه از طریق  فضای مجازی و بیش از ۲۰۰۰ کانال فعال کشوری و استانی در حال انجام است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز