خبرگزاری کار ایران

برای پیشگیری ازکرونا؛

دهیاران مازندران پای کار آمدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۰۴

با دستور استاندار مازندران برای پیشگیری از ویروس کرونا در روستاها دهیاران به عنوان مسئول پدافند غیر عامل انتخاب شدند. ‎

به گزارش خبرگزای ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه در راستای اجرای عملیات پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از گسترش و سرایت ویروس کرونا در کشور و روستاهای استان دهیاران بعنوان مسئول پدافند غیر عامل انتخاب شدند، گفت: رعایت دقیق موضوعات بهداشتی و نکات ایمنی برای دهیاران تابعه بخشداران ۵۷‌گانه ضروری است و همچنین باید نسبت به عملی شدن آن اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی، افزود: تلاش در جهت عدم برگزاری مراسم سنتی، جشن ها و عزاداری ها در سطح روستا و همچنین رعایت فاصله حداقل ۲ متر بین فروشندگان در بازارهای هفتگی در روستا از جمله اقدامات مهم و لازم الاجرا می باشد که دهیاران می بایست در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی اعم از مساجد و تکایا بصورت روزانه می بایست در دستور کار باشد، گفت: ضد عفونی، گندزدایی و آهک پاشی جداول و جوی های، وسایل حمل و نقل عمومی در روستاها بصورت حداقل دو روز یک بار از جمله نکات مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

حسین‌زادگان افزود: دهیاران باید توجه داشته باشند که ضد عفونی دفاتر دهیاری خصوصا سطوحی که در تماس با مراجعین و کارکنان دهیاری است می بایست در اولویت قرار گیرد تا به نوعی شاهد هیچ گونه خطر ناشی از ویروس کرونا نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز