خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده هراز و کندوان به علت برف و بوران بسته شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۷۴

رئیس پلیس راه مازندران از بسته شدن جاده هراز و کندوان به علت بارش شدید برف و بوران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگوی خبری با بیان اینکه بارش ها به صورت برف در ارتفاعات  و باران در محورهای ساحلی و جلگه ای باعث لغزندگی سطح راه‌ها شده است، اظهار کرد: محور کندوان که از ساعت 18 دیروز به علت احتمال سقوط بهمن و فقدان ایمنی مسدود شده بود اکنون نیز به علت شدت برف و  بوران همچنان بسته است.

وی افزود: در محور کندوان شاهد چند مورد سقوط بهمن بودیم که باعث مشکلاتی در امر پاکسازی سطح راه شده است.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین از بسته شدن محور هراز به علت برف و بوران خبر داد و افزود: شرایط فعلا برای بازگشایی مهیا نیست.

قدمی گفت: در محور سوادکوه نیز هم اکنون تردد خودروها در پی بوران و برف به کندی و با زنجیر چرخ امکان پذیر و ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در محور کیاسر هم آمد و شد خودروها در جاده های لغزنده به کندی صورت می گیرد و در پایین دست این محور هم آبگرفتگی مشکلاتی ایجاد کرده است.

قدمی با اشاره به لغزنده بودن سطح راه‌های استان به رانندگان توصیه کرد تجهیزات فصل زمستان مانند زنجیر چرخ و پوشاک گرم به همراه داشته و از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی مازندران خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره  ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز