خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران :

مازندران عاری از ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۷۳

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هنوز ویروس کرونا در مازندران رویت نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، حامد روحانی زاده در گفتگوی خبری با بیان اینکه هنوز ویروس کرونا در مازندران رویت نشده است، اظهار کرد: کرونا بیماری مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا است و راه‌های انتقال آن مشابه این بیماری‌ها است.

وی با بیان اینکه علائم اصلی این بیماری تب، سرفه، تنگی نفس و مشکلات حاد تنفسی است، افزود: در موارد حاد مشکلات گوارشی نظیر اسهال، نارسایی حاد تنفسی، اختلالات انعقادی خون و نارسایی کلیه نیز گزارش شده‌است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شستن دست‌ها با آب صابون در روز به دفعات زیاد، روبوسی نکردن و استفاده از ماسک، استفاده از دستمال‌های یک بار مصرف برای ضدعفونی کردن دست‌ها و گوشی موبایل به شهروندان توصیه کرد.

روحانی زاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمادگی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس را دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بیماران مبتلا به آنفلوانزا توصیه کرد: تا زمان بهبودی کامل، از حضور در مکان‌های عمومی خودداری و از ماسک‌های جراحی ساده استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز