خبرگزاری کار ایران

امروز و فردا

آخرین مهلت درخواست صدور شناسنامه جدید در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۲۰

مدیر کل ثبت احوال مازندران گفت: شهروندان مازندرانی با توجه به انتخابات پیش رو امروز و فردا برای درخواست صدور شناسنامه جدید مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ، علی رجبی مدیر کل ثبت احوال مازندران در گفتگوی خبری گفت: افراد بالای هجده سال سن  و متولدین قبل از ۲ اسفند ۱۳۸۰ می‌توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

رجبی افزود: همراه داشتن شماره ملی و اصل شناسنامه برای واجدان شرایط رأی دادن در این انتخابات الزامی است.

مدیر کل ثبت احوال مازندران گفت: افرادی که شناسنامه خود را گم کرده اند یا شناسنامه مستهلک دارند امروز و فردا می‌توانند برای دریافت شناسنامه المثنی و تعویض شناسنامه به نمایندگی‌های ثبت احوال در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی به دایر بودن تمامی نمایندگی‌های ثبت احوال در شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: روز‌های پنج شنبه تا ساعت ۱۶ و روز جمعه تا پایان زمان رای گیری توزیع شناسنامه انجام می‌گیرد.

رجبی افزود: ۳۵۰ هزار مازندرانی تاکنون در استان برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند.

مدیر کل ثبت احوال مازندران ادامه داد: اداره کل ثبت احوال استان قادر است روزانه ۸ هزار مازندرانی را ثبت نام کند.

رجبی افزود: وزارت کشور برای افرادی که صفحه آخر شناسنامه آن‌ها مهر خورده و پر شده است تدابیری اندیشیده است و جای نگرانی نیست.

مدیر کل ثبت احوال مازندران گفت: اگر افرادی که تمایلی به تعویض شناسنامه دارند فقط امروز می‌توانند به اداره کل ثبت احوال استان مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز