خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری اعلام کرد:

بکارگیری بیش از هشت هزار نفر برای برگزاری انتخابات یازدهم / آمادگی کامل برای انتخابات باشکوه

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۹۸

فرماندار ساری بیان اینکه بیش از هشت هزار و پانصد نفر برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود به کارگیری می‌شوند، گفت: انتخابات در شش بخش شهرستان ساری و 2بخش شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، عباسعلی رضایی با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اتخاذ شده است، گفت: از 526 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، 393شعبه ثابت و 133 شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه بیش از 8هزار و پانصد نفر برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود به کارگیری می‌شوند، افزود: انتخابات در شش بخش شهرستان ساری و 2بخش شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.

رئیس حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در ادامه ادامه داد: ساری حوزه فرعی استانداری تهران در حوزه انتخابیه ارامنه شمال کشور است و برای هموطنان ارامنه شمال یک صندوق اخذ رای درنظر گرفتیم.

فرماندار شهرستان ساری امانتداری و قانونمندی را لازمه برگزاری یک انتخابات باشکوه دانست، گفت: در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات همه عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی که وظیفه خدمت به مردم در انجام انتخابات و اخذ رای را دارند در کمال صداقت و صحت تلاش می‌کنند که بتوانند انتخاباتی پرشور، با نشاط و با رعایت قانون برگزار کنند.

یازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ساری دوم اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز