خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات مازندران:

بیش از ۳ هزار شعبه اخذ رای برای 9 حوزه انتخابیه تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۴۹

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت:3 هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در ۹ حوزه انتخابیه مازندران در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، محمد مهدی محمدی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از این تعداد 2454 شعبه ثابت و 626 شعبه سیار است.

وی گفت: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات به نسبت دوره قبل 32 شعبه بیشتر است.

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: حدود 60 هزار نفر از هیات های اجرایی و امنیتی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

وی درباره روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ،افزود: آمادگی صد درصدی برای برگزاری انتخابات مجلس در سراسر استان وجود دارد.

محمدی با اشاره به اینکه یک نفر به لیست نامزد‌ها در استان اضافه شده است، گفت: تعداد نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ۱۵۲ نفر رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات مازندران ، گفت: همچنین تعداد ۹۱ نفر از کاندیدا‌ها تاکنون از انتخابات انصراف دادند.

وی با تاکید بر اینکه نامزد‌های انتخابات قانون را ملاک عمل قرار دهند، خاطرنشان کرد: اعضای ستاد‌های انتخاباتی از نصب پوستر و بنر در اماکن عمومی پرهیز کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 2 اسفند در سراسر کشور برگزار می شود و مازندران ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز