خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

فعالیت 66 مرکز مشاوره شغلی و کارآفرینی در مازندران/21 هزار فقره مجوز مشاغل خانگی در استا صادر شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعالیت 13 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، 48 مرکز مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و 5 مرکز کاریابی بین المللی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کامران اصغری با گرامیداشت ایام دهه مبارک دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا مدافعان حرم و امنیت اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای شناخت هر چه بیشتر نظام و دستاوردهای انقلاب و دولت تدبیر و امید است که باید همه تلاش کنیم تا برنامه های ایام الله دهه فجر با مشارکت جامعه هدف،کارگران،کارفرمایان ، کارآفرینان و تعاونگران به خوبی برگزار شود.

وی تصریح کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با پختگی انقلاب،تاکید همه مسئولان بر این است که دستاوردهای 41 ساله انقلاب را به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: کارگران همچنان که در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر اقشار نقش تعیین کننده ای داشتند این نقش را بعد از آن نیز در سنگر تولید نشان دادند و با همت، پشتکار، تعهد و دلسوزی، چرخهای اقتصادی ایران اسلامی را به حرکت درآوردند.

اصغری درباره عملکرد حوزه توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در 41 ساله بیان داشت: با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و کارآفرینان جشنواره امتنان ازکارآفرینان برتر استان همه ساله در استان برگزار می‌شود.

این مسئول از اجرای طرح  "توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو)" با هدف استفاده از ظرفیتهای بومی و بکارگیری تجارب سازمانهای بین‌المللی، برای تحرک تقاضای نیروی کار در بخشهای کشاورزی، گردشگری و فناوری اطلاعات در استان خبر داد و گفت:  13 مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت 48 مرکز مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و 5 مرکز کاریابی بین المللی با هدف ارائه خدمت به کارجویان، از  پیگیری پرداخت بیش از 1200 میلیارد تومان از محل اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی زود بازده و کارآفرین در استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام پیگیری پرداخت بیش از 470 میلیارد تومان از محل توان تسهیلات دهی بانک های استان به بنگاه های اقتصادی، ادامه داد: بیش از 21 هزار فقره مجوز مشاغل خانگی در مازندران صادر شده است.

اصغری پیگیری پرداخت 610 میلیارد ریال به طرحهای کسب و کار خرد و خانگی، پیگیری پرداخت 3 هزار و 491 میلیارد ریال به طرحهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی از محل ردیف‌های بودجه‌ای کشور، پیگیری انعقاد قرارداد و پرداخت بیش از 355 میلیارد تومان به طرح های روستایی از محل اعتبارات روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در سال 1396 برای اولین بار در نظام جمهوری اسلامی ایران و پیگیری تخصیص اعتبار بیش از  750 میلیارد تومان به طرح های فراگیر با اعتبار از محل بند الف و ب تبصره 18 قانون بودجه سال 96 را از دیگر اقدامات مهم حوزه توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز