خبرگزاری کار ایران

بخشدار چهاردانگه خبر داد:

ساخت 15 واحد مسکونی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۸۴

بخشدار چهاردانگه گفت: از سال 97 تاکنون 11 منزل مسکونی در چورت و 4 ساختمان مسکونی در روستای اراء برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد احداث شده است.

مرتضی جعفری، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه در بخش چهاردانگه دارای هزار و 520 خانواده تحت حمایت عادی و تعداد ۳۵۱ خانواده به صورت تبصره 14 تحت حمایت کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره) قرار دارند، اظهار داشت: همچنین تعداد 90 خانواده به صورت چند خدمتی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

وی عنوان کرد: در سال جاری تعداد یکصد و ده طرح اشتغال در این بخش با مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: در روستای چورت ۱۰۲ خانوار تحت پوشش کمیته امداد و ۱۲ خانواده نیز به صورت تبصره ۱۴ تحت پوشش کمیته امداد هستند که تعداد یکصد بخاری گازی پس از لوله کشی گاز، تحویل مددجویان شد.

وی ادامه داد: همچنین در مورد نود و هشت خانواده بابت هزینه های لوله کشی گاز ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان مساعدت لازم صورت گرفت.

جعفری با اشاره به تفاهم نامه با سپاه پاسداران جهت احداث مسکن مددجویی و تامین اعتبار آن توسط کمیته امداد تعداد، بیان کرد: اجرای این تفاهمنامه از سال 97 آغاز و تاکنون 11 منزل مسکونی در چورت و 4 ساختمان مسکونی در روستای اراء احداث شده است.

وی یادآور شد: در ایام الله دهه فجر نیز طرح احداث و توسعه باغات در اراضی شیب دار در اراضی روستای عقه خیل چهاردانگه به بهره برداری رسید، این پروژه در سطح ۳۵ هکتار انجام و بالغ بر ۷۴۲ میلیون تومان هزینه اجرای آن شده است.

بخشدار چهاردانگه در پایان افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله ى فرسایش خاک که در بلند مدت خطر کمبود آب را در پی دارد، برنامه هایی را جهت تهیّه خاک حاصل در نظر داریم که در اسرع وقت به مرحله اجرا خواهیم رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز