خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت ساری:

آمریکا توان رونمایی 'معامله قرن' در منطقه را ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۱۷۲

امام جمعه موقت ساری به 'معامله قرن' که توسط ترامپ و نتانیاهو در کاخ سفید با هدف صلح و سازش دو کشور فلسطین و اسرائیل طراحی شد اشاره کرد و گفت: اگر چنین هدفی داشتند باید در منطقه رونمایی شود چرا در کاخ سفید رونمایی شد این نشان می‌دهد آنها توان رونمایی در منطقه را ندارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،«حجت الاسلام یوسف یوسف پور» در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروزساری به ویژگی‌های «حضرت زهرا(س)» اشاره کرد و گفت: چگونه زیستن و معاشرت کردن با همسر و فرزندان و سامان‌بخشی به امور خانه و زندگی که در حیات طیبه حضرت زهرا(س) بود، او را بعنوان الگوی خانواده‌ها درس بندگی،عفت مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه حضرت (س) برترین الگو و اسوه است،افزود: شهید «قاسم سلیمانی» نیز درس ایثار را در این مکتب آموخت و اینچنین عاقبت بخیرشد.

امام جمعه موقت ساری گفت: حضرت زهرا(س) به حقیقت هستی دست یافته و خدا و قیامت را با چشم دل مشاهده کرد و اینگونه خداوند باریتعالی این همه بزرگی به او عطا کرده است.

وی در بخش دیگر از سخنانش به 12 بهمن 1357 اشاره کرد و افزود: در 12 بهمن سال 1357 امام خمینی (ره) پس از 14 سال تبعید به ایران بازگشت .این روز در تقویم رسمی با عنوان روز آغاز دهه فجر،نامیده شد.

خطیب نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه دین قوی‌ترین موتور محرکه جمهوری اسلامی است،خاطرنشان کرد :بزرگداشت دهه فجر یک وظیفه ملی ، انقلابی و شرعی است و همچنین زنده نگه داشتن خاطره ها و ارزش‌های انقلاب و پاسداری از این ارزش‌ها است.

حجت الاسلام یوسف پور یادآور شد: 370 ستاد و کارگروه برای بزرگداشت دهه فجر در استان مازندران تشکیل شده است و فردا زنگ انقلاب در هنرستان ابتکار مرکز استان به صدا در خواهد آمد.

وی با اشاره در پیش بودن یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بر نکاتی در این مورد تاکید کرد.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر پرهیز از سیاه نمایی که موجب سلب نظام می‌شود خرید و فروش آرا را نیز مغایر با قانون دانست و گفت: کاندیداها از توهین و تخریب یکدیگر خودداری کنند.

حجت الاسلام یوسف پور همچنین افزود:از اموال بیت‌المال جهت تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی خودداری شود.

وی به 'معامله قرن' که توسط ترامپ و نتانیاهو در کاخ سفید با هدف صلح و سازش دو کشور فلسطین و اسرائیل طراحی شد اشاره کرد و گفت: اگر چنین هدفی داشتند باید در منطقه رونمایی شود چرا در کاخ سفید رونمایی شد این نشان می‌دهد آنها توان رونمایی در منطقه را ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز