خبرگزاری کار ایران

شهردار قائمشهر :

احداث کارگاه کاهش دهنده عفونی در محل دفن زباله در جاده کیاکلا/حل مشکل زباله اولویت اصلی شهرداری قائم شهر است/احداث پروژه های مهم ترافیک شهری در آینده ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۰۵۵

عباس صالح زاده در جمع خبرنگاران گفت:حل مشکل دفع زباله، اولویت اصلی شهرداری و اعضای شورای شهر قائم شهر می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس صالح زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل کمیسیون سرمایه گذاری خبر داد و گفت :یکی از چالش های اصلی معضلات دفن زباله در شهر قائم شهر بوده است که در همین راستا کارگاه کاهش دهنده عفونی در محل دفن زباله در جاده کیاکلا احداث شده است.

وی با بیان اینکه سایت زباله قائمشهر نسبت به سایر شهرها شرایط بهتری دارد، افزود :حل مشکل زباله اولویت اصلی شهرداری و اعضای شورای شهر قائم شهر می باشد. 

شهرداری قائم شهر ادامه داد:برای شروع کار یک قطعه زمین ۴۰ هزار متری و یک قطعه زمین ۴ هزار متری را با مصوبه شورای دوره پنجم خریداری کردیم.

صالح زاده از طراحی لندفیل زباله بهداشتی در فاز دو خبر داد و خاطرنشان کرد : دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب زباله دپو شده داریم که امیدواریم تا هشت ماه دیگر با ساماندهی لندفیل بتوانیم معضل زباله را پایان برسانیم.

شهردار قائمشهر سرمایه گذاری را یکی دیگر از اولویت ها عنوان کرد و ابراز داشت : در پنج ماهه گذشته برای رفاه حال شهروندان  ۸ هزار تن آسفالت استفاده شد که هزینه آن توسط تامین کنندگان مطابق با شرایط شهرداری، تامین شد.

 او درخصوص زمین نساجی شماره 2 که زمینی رها شده بود گفت : در این محوطه مجموعه شهربازی، هایپرمارکت، مجموعه اداری، سالن همایش و پارکینگ در آینده ای نزدیک ساخته خواهد شد.

شهردار قائم شهر گفت : شهرداری قائمشهر در همایش شهرداری های کشور به عنوان شهرداری نمونه انتخاب شده است.

صالح زاده به طراحی پارک جنگلی تلار قائمشهر در فاز یک و فاز دو اشاره کرد و بیان داشت : در فاز یک زیرساخت ها آماده شده و در فاز دو سرمایه گذار کار را ادامه می دهد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پارک جنگلی تلار،افزود : احداث جاده سلامت پنج کیلومتری، لاین پیاده رو، لاین دوچرخه و لاین موتورهای چهارچرخ از جمله مهم ترین کارهایی بوده است که جهت رفاه حال شهروندان انجام گرفته است.

شهردار قائم شهر در ادامه از احداث ۲۲ کمپ اتاقی با سازه چوبی خبر داد و گفت : رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و تجهیز بیش از ۱۰ نقطه به لوازم ورزشی کودکان و بزرگسالان از دیگر خدماتی است که برای رفاه حال شهروندان قائم شهری و البته مسافرین عزیز صورت گرفته است.

عباس صالح زاده با اشاره به طراحی مجموعه ای برای ترمینال شهر، افزود :مجموعه خدماتی، هایپرمارکت و اسکان مسافرین در این مجموعه طراحی شده است که ۳۰۰ میلیارد تومان این پروژه آورده خواهد داشت.

این مسئول یکی از پروژه های مهم ترافیکی و سرمایه گذاری را تونل شهری دانست و در این باره اظهار کرد : دو تونل مجزا به طول هزار و 140 متر و با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید شهر را اداره کند، ادامه داد:عمارت ماندگار و تونل شهری قائمشهر به زودی کلنگ زنی می شود.

شهردار قائمشهر همچنین از پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان آیت الله مازندرانی، استخر نساجی و نگین شمال نام برد و تاکید کرد : این پروژه ها به زودی افتتاح و به بهره برداری می رسند و پارکینگ طبقاتی خیابان بابل نیز تا سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی برنامه های دهه فجر را افتتاح یادمان سردار سلیمانی در میدان راه آهن و نام گذاری خیابان ولیعصر و میدان کفشگرکلا به نام سردار سرتیپ سلیمانی عنوان کرد.

صالح زاده ادامه داد :کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی جنب ورزشگاه شهید وطنی، افتتاح ساختمان سایت محل زباله، افتتاح اولین پایش تصویری و کلنگ زنی چهار زیرگذر قائم محله، دخانیات، 16متری اول و دوم و مسجد رسول از دیکر برنامه های دهه مبارک فجر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز